۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰

خبرگزاری دانشجو نوشت:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای ترکان در زمانی می‌خواستند به عنوان وزیر در دولت مطرح شوند در مجلس گروهانی را راه می‌انداختند تا بتوانند از نمایندگان رأی بگیرند.

حسن کامران  در واکنش به اظهارات ترکان مربوط به الکی بودن طرح استیضاح وزرا توسط نمایندگان و سوءاستفاده نمایندگان از مطرح کردن استیضاح‌ها، گفت: این گونه اظهارات اظهارات نادرستی است چرا که در هر دور از انتخابات مجلس ۷۰ درصد از نمایندگان در دور بعدی رأی نمی‌آورند و این موضوع نیاز به مستفیض کردن آقای ترکان ندارد.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این مطلب که آقای ترکان در زمانی می‌خواستند به عنوان وزیر در دولت مطرح شوند در مجلس گروهانی را راه انداخته بودند تا بتوانند از نمایندگان رأی بگیرند، گفت: امروز دولت و مجلس باید تغییر رفتار دهند و با این حرف‌ها سر مردم شیره نمالند.


کامران تصریح کرد: ملت به هر فردی که وی را اصلح بدانند رأی می‌دهند و بین چپ بودن یا راست بودن نامزد انتخاباتی تفاوت قائل نمی‌شوند و نخواهند شد و به فردی هم که در دوران مسئولیتش خوب کار کند مردم به او اگر نامزد شود نیز مجددا رأی می‌دهند اما امروز مسئولان با مردم صادق نیستند.


نماینده مردم اصفهان در خانه ملت بیان کرد: بیان این گونه اظهارات بد اخلاقی است و این رفتارهای بد اخلاقی را در میان طرفدار چپ و یا راست مشاهده می‌می‌کنیم.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =