۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۹

العالم نوشت:

درسایه تداوم تجاوزگری جنگنده های سعودی علیه یمن، نیروهای مردمی یمن یک دستگاه خودروی نظامی ارتش عربستان را به آتش کشیده و تعدادی از نیروهای سعودی را کشتند.

خبرنگار شبکه خبری العالم در یمن گزارش داد: جنگنده های عربستان همچنان به استان صعده در شمال یمن حمله می کنند و ساعاتی پیش، چند منطقه مسکونی و موضع نظامی از جمله فرودگاه صعده را بمباران کردند.

جنگنده های عربستان چند بار نیز به پایگاه نیروهای امنیتی ویژه در استان اِب در مرکز یمن و شهر زنجبار در استان ابین در جنوب این کشور شدیداً حمله کردند و منطقه طلان شهر مرزی الظاهر را هم بمباران کردند.

خبرنگار العالم گفت: نیروهای مردمی منطقه مرزی طخیه یمن با کمین کردن، یک دستگاه خودروی نظامی عربستان را به آتش کشیدند که همه سرنشینان این خودرو کشته شدند.

وی افزود: ساکنین منطقه مرزی علب در یمن نیز در واکنش به تجاوزات عربستان با حمله توپخانه ای ده ها نظامی سعودی را کشته یا زخمی کردند.

درهمین حال، شبکه تلویزیونی المسیره وابسته به جنبش انصار الله یمن از کشته شدن پنج تبعه سومالی و زخمی شدن دو نفر دیگر در حمله به مقر پناهندگان در منطقه میدی در استان حجه خبر داد.

این شبکه همچنین از دو حمله هوایی ارتش عربستان به شهر صحیان در استان صعده و پنج حمله آنها به دانشکده فنی در منطقه جدر و گلوله باران توپخانه ای ارتش سعودی علیه مناطق المدافن، فج حرض و جبل النار در استان حجه خبر داد.

شبکه المسیره همچنین از شهادت بیش از 25 نفر در تجاوزگری هوایی علیه مسافران در منطقه برط در استان جوف خبر داد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    91 9
    بابا دو تا چاه نفت منفجر کنید .بزرگترین ضربه به عربستان است
    • احمد IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
      4 1
      اونم به موقع......صبر کن
  • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    38 2
    "ساکنین منطقه مرزی علب در یمن نیز در واکنش به تجاوزات عربستان با حمله توپخانه ای ده ها نظامی سعودی را کشته یا زخمی کردند." مگه ساکنین اون منطقه توپخانه دارن؟ خوب چرا نمیگین ارتشی های طرفدار علی عبدالله صالح؟
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    9 3
    بازم چاخان منبع خبر مورد اعتماد بودن رو مشخص میکنه
  • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    1 0
    نیروهای مردمی یمن یکدستگاه خودروی سعودی ها را به آتش کشیدند؟ فقط همین و در ادامه خبر جنگنده های سعودی چندین بار مواضع یمنی هارا بمباران کرده اند آخه این چه جنگ نابرابریه باید تیروهای یمنی با عملیات انتحاری در قلب خاک عربستان امنیت روحی و روانی این وهابی های از خدا بیخبر رو بهم بریزن والا همشون طی یک نسل کشی به شیوه سعودی از بین میرن و بجاشون از سومالی و جاهای دیگه جایگزین میکنن