سرمربی الاهلی عربستان گفت: باید خوشحال باشیم گل‌های بیشتری از نفت نخوردیم.

ایسنا نوشت: کریستیانو گراس سرمربی تیم فوتبال الاهلی پس از شکست تیمش برابر نفت ایران در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری، گفت: باختن یک بر صفر هیچ وقت نتیجه خوبی نیست ولی مطمئنا نتایج بدتر از این هم وجود دارد. من نه تنها در این دیدار از نتیجه راضی نبودم بلکه از عملکرد تیمم هم رضایت ندارم. در نیمه اول و در زمین حریف توپ‌های زیادی را از دست دادیم.
وی افزود: تیم ما به نفت اجازه داد اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند و گل بزند. ما باید مراقب تیم خطرناک نفت می‌بودیم. می‌توانیم خوشحالم باشیم که نتیجه همین یک بر صفر باقی ماند.
وی ادامه داد: برای بازی برگشت باید نمایش قدرتمندانه‌ای داشته باشیم تا به مرحله بعد صعود کنیم. بازی بعد آخرین بازی رسمی ما در این فصل خواهد بود و مطمئن باشید که بیشترین تلاش‌مان را خواهیم کرد تا پیروز باشیم. برای بازی برگشت تماشاگران زیادی را برای تشویق‌ الاهلی خواهیم داشت.
سرمربی الاهلی درباره میزبانی ایران از تیمش و تنش‌های بین تیم‌های ایرانی و عربستانی گفت: ما اینجا درباره بازی فوتبال صحبت می‌کنیم. اینجا نیستیم که درباره مسائل سیاسی صحبت کنیم.
در ادامه خبرنگاری از گراس پرسید که آیا دویدن بازیکنانش پس از بازی، ریکاوری بوده یا تنبیه که نماینده AFC در واکنش به این سوال، گفت: معمولا در جلسه هماهنگی پیش از بازی، مربیان اجازه می‌گیرند که پس از پایان بازی ریکاوری اولیه تیم‌شان را انجام دهند و مسئله خاصی نیست.

همچنین سرمربی تیم فوتبال نفت ایران گفت: امیدوارم بتوانیم الاهلی را در عربستان هم شکست دهیم.
علیرضا منصوریان پس از پیروزی ارزشمند تیمش برابر الاهلی عربستان در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت: به جامعه فوتبال‌ و کسانی که برای این بازی به ورزشگاه آمدند و برای ما سنگ تمام گذاشتند تبریک می‌گویم. برای ما که همیشه استادیوم را خالی می‌دیدیم، دیدن این تماشاگران مایه خرسندی بود. آن عده‌ای هم که در خانه بودند باعث مباحات ما هستند.
وی ادامه داد: چندین موقعیت برای گلزنی داشتیم. ضربه امین حاج‌محمد و ارسلان مطهری اگر به گل تبدیل می‌شد با اندوخته بیشتری به بازی برگشت می‌رفتیم. آن بازی بسیار سخت است و تمام هفته بعد را باید برای آن بازی تمرین کنیم. ان‌شاءالله آنجا هم مثل بازی امشب خوب بازی کنیم و پیروز باشیم.
منصوریان ادامه داد: با شرایط روحی که پس از بازی تراکتور داشتیم، برگشت‌ تیم به شرایط مسابقه، حرکت بزرگی بود. اکنون هم یک هفته وقت داریم که بازیکنان را به شرایط بازی برگردانیم تا آن‌ها برای پیروزی پرچم کشورشان تلاش کنند.
وی ادامه داد: به طور حتم در عربستان برنامه‌ تاکتیکی خاصی داریم که از این یک گل‌ بازی رفت، دفاع کنیم. 90 دقیقه برگشت را باید همان نفت سخت‌کوشی باشیم که می‌شناسند. در این هفته طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که با 4 یا 5 تغییر به بازی برگشت برویم تا تیم را برای فینال جام حذفی هم حفظ کنیم. امیدوارم در ریاض، الاهلی دست به ریسک بزند و جلو بکشد.
منصوریان در ادامه درباره شائبه نشان دادن عدد 4 به سکوهای ورزشگاه گفت: من حواسم هست که از حرکاتی که سوهان روح هواداران شود پرهیز کنم. من به سکوها عدد 4 را نشان ندادم بلکه دو عدد 4 را به طرف جایگاه 8 که جایگاه تیفوسی‌های استقلال است نشان دادم. من مواظب ادبیاتم درباره پرسپولیس و هوادارانش هستم چون این تیم سرمایه فوتبال ایران است. ما آزمایش خود را هفته پیش برابر تراکتورسازی پس دادیم. در حالی که ما رقیب آن‌ها بودیم و قهرمانی را از آن‌ها گرفتیم 90 دقیقه ما را تشویق کردند. من هرگز نمی‌خواهم هواداری را آزرده کنم اما برابر پرسپولیس و در ترکیب استقلال با تعصب زیاد بازی کردم.
در ادامه خبرنگاری از منصوریان پرسید آیا موافق تکرار بازی نفت و تراکتورسازی است که باز هم نماینده AFC از خبرنگاران خواست که سوالات‌شان درباره بازی امشب باشد و از سوالات خارج از موضوع پرهیز کنند.
منصوریان در پاسخ به سوالی درباره تنش میان تیم‌های ایرانی و عربستانی و جو منفی که معمولا تیم‌های عربی علیه ایران ایجاد می‌کنند، گفت: به این موضوع نگاه منفی نداریم. الشباب عربستان درس خوبی به ما داد. آن‌ها برابر پاختاکور در آخرین روز مرحله گروهی مردانه بازی کردند و باعث صعود ما شدند. وقتی برای بازی به عربستان رفته بودیم، ظرف 30 دقیقه ما را به فرودگاه رساندند. الشباب می‌تواند الگوی همه تیم‌های عربی باشد. همان طور که ما از الاهلی به خوبی میزبانی کردیم انتظار داریم که آن‌ها هم همین کار را با ما انجام دهند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    دم منصوريان و تيمش گرم بايد قهرمان ليگ هم ميشدن
  • بی نام A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    1 0
    حیف شد میشد 3 هیچ برنده شد .
  • بی نام CA ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    15 0
    دمتون گرم بچه های نفت. همه ایرانیا پشتتونن
  • حسین IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    15 0
    آقای منصوریان به دلیل همین طرز تفکر و ادبیاتتون که به عنوان یه پرسپولیسی همیشه دوستتون دارم موفق باشید
  • کوروش IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    12 2
    به یاری حق اونجاهم عربستانو شکست میدین هم نفت هم پرسپولیس.علی یارتون بچه ها
  • بی نام A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    2 0
    از منصوریان که نشون داده در همه زمینه ها از کار فنی تا ادببیات گفتاری شاگرد خوبی برای کیروش بوده الحق و الا انصاف بایستی ممنون بود . انشاءالله با تلاش و دقت بیشتر بتونند به مرحله بعد صعود کنند.