بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم تبریز برای استقبال از حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در ورزشگاه تختی این شهرحضور به هم رساندند.

حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، صبح روز چهارشنبه در حالی وارد تبریز شد که ورزشگاه تختی، محل سخنرانی رییس جمهوری مملو از جمعیت بود و مسؤلین برگزاری مراسم استقبال از دکتر روحانی به دلیل تکمیل بودن ظرفیت ورزشگاه از ورود مردم به آن جلوگیری کردند. اولین عکس استقبال از رییس جمهور در تبریز را اینجــا را ببینید.

فضای ورزشگاه تحت تاثیر اتفاقات بازی فینال لیگ برتر بین تیم های نفت تهران و تراکتورسازی تبریز قرار داشت. بیشتر حاضران و مخصوصا جوانان با شعارهایشان خواستار رسیدگی رئیس جمهور به اتفاقات این بازی بودند و تعدادی پرچم تراکتورسازی در ورزشگاه دیده می شد. 
اینجــا را ببینید.

رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع): اجازه نمی دهم بیگانگان بیایند با دانشمندان ما حرف بزنند

آیت الله خامنه ای بیان کردند: همانگونه که قبلا هم گفته شد، اجازه هیچگونه بازرسی از هيچيک از مراکز نظامي و همچنين گفتگو با دانشمندان هسته اي و ساير رشته هاي حساس و اهانت به حريم آنها، داده نخواهد شد.. اینجــا را ببینید.



عکس اینستاگرامی ضرغامی با دختر ویتنامی با یک حاشیه سیاسی!

عزت الله ضرغامی با انتشار عکسی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام مطلبی در خصوص اسارت خلبان امریکایی به دست کودک ویتنامی نوشت. این مطلب را اینجــا ببینید.


کاسترو با پرخاش گفت با این کارباعث روی کارآمدن جمهوریخواهان شدید

مرتضی الویری در باره اشغال لانه جاسوسی به روزنامه یکی از روزنامه های صبح گفت: مي‌توانيم بگوييم جريان سفارت امريكا توطئه جمهوريخواهان امريكا بود. اما با شناختي كه من از بسياري از دست‌اندركاران جريان اشغال سفارت امريكا دارم آقاي خوييني‌ها، آقاي ميردامادي، بيطرف، اصغرزاده و بسياري از افراد هيچ چيزي جز صداقت و سلامت كار در اينها نمي‌بينم الا اينكه مي‌توانم بگويم به دليل فقدان اطلاع و آگاهي لازم از ضوابط و مقررات بين‌المللي و بررسي و تحليل همه‌جانبه موضوع، همه و از جمله من، همه ما دچار اشتباه بزرگ شديم. اینجــا را ببینید.

 

محسن رضایی دوباره با لباس پاسداری 
محسن رضایی امروز در جریان بازدید و سخنرانی رهبر انقلاب در جمع پاسداران دانشگاه امام حسین(ع) با لباس نظامی پاسداری در کنار ایشان حضور یافت. اینجــا را ببینید.


رییس جمهور:دولت با مقصران ورزشگاه تبریز برخورد میکند

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان با اشاره به اتفاقات مسابقه فوتبال تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران با تاکید بر اینکه تراکتور متعلق به ایران است، گفت: تراکتور تیمی است که آرزوی قهرمانی آن را در مسابقات آسیایی خواهیم داشت. وی با تاکید بر اینکه هیچ کس نمی‌تواند با احساسات مردم قهرمان آذربایجان و تبریز بازی کند، تصریح کرد: اگر کسی در این حادثه مقصر باشد تردید نداشته باشید که دولت با همه توان خود برای تنبیه او ایستادگی خواهد کرد. اینجــا را ببینید.

 

محمدعلی ابطحی رییس دفتر رییس جمهور هشتم در گفت و گو با خبرآنلاین تلخ ترین روز کابینه ی دولت اصلاحات را اینجــا روایت کرد.

 

علی دادمان" فرزند شهید "رحمان دادمان " به مناسبت سالگرد شهادت پدرش یادداشتی را برای خبرآنلاین قلمی کرده که در بخشی از آن آمده است: هر چند که نبود پدر عزیزم خسران در زندگی ام بوده و خواهد بود، لیکن فکر میکنم که جای خالی تفکر، نگاه و عملکرد ایشان و امثال ایشان در جامعه کنونی ما بزرگترین خسران می باشد. اینجــا را ببینید.

 

شوخی اعضای کابینه با انصاری و رحمانی فضلی در فرودگاه

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور دقایقی قبل در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
به محض ورود (به فرودگاه)، سایر اعضای دولت با مطایبه هر یک از آنها (انصاری و رحمانی فضلی) را به عناوینی صدا می کردند که اخیرا و در پی انتشار گمانه هایی مبنی بر تغییرات در کابینه، شایعه شده است. انصاری را وزیر کشور خطاب می کردند و رحمانی را معاون پارلمانی! اینجــا را ببینید.

 

212 / 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418351