نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت که نمایندگان این استان خواستار رسیدگی جدی به حوادث ورزشگاه تبریز هستند.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا فولادگر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت: آن کس که جلوتر از رهبری حرکت کند نهایتاً از دین خارج شده و آن کس که از رهبری عقب بیفتد به تعبیر امام معصوم (ع) دچار گرگ بیایان شده و نابود خواهد شد که مصادیق آن در تاریخ مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد هر فرد یا شخصیت و یا هر قوه نظام یا هر دستگاه اجرایی بر موضع خود پافشاری کرده و دیگران را به همزبانی با خویش دعوت کند همدلی محقق نخواهد شد.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: آنچه این روزها از مذاکرات هسته‌ای به گوش می‌رسد احتمال نرسیدن به یک توافق خوب در مذاکرات را افزایش داده و پافشاری گروه 1+5 و به خصوص آمریکا بر مواضع زورگویانه خود و حتی زیرپا گذاشتن برخی موارد تفاهم‌نامه لوزان و اصطلاحاً دبه کردن در بیانیه سوئیس را شاهد می‌باشیم.

فولادگر افزود: این اخبار بار دیگر غیرقابل اطمینان بودن آمریکا و هم‌پیمانان او و زیاده‌خواه‌های سلطه‌گران را اثبات می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مذاکرات هسته‌ای تا همین‌جا که از جهت شکستن فضای منفی بین‌المللی علیه ایران و تبلیغ منطقی نبودن و اهل گفت‌وگو نبودن جمهوری اسلامی ایران از یک سو و نیز از بعد پذیرش استقلال و عزت نظام اسلامی تا آنجایی که کشورهای گروه 1+5 نظامی را که به دنبال براندازی آن بودند در مذاکرات به رسمیت شناخته و حتی به عدم توفیق تهدیدات نظامی و تداوم تحریم‌ها علیه آن اعتراف نموده‌اند موفقیت بزرگی نصیب ملت ایران نموده‌ و نمی‌توان آن را خیانت و یا شبیه به عهدنامه گلستان و ترکمانچای نامید.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس،‌ یادآور شد: در عین حال با توجه به زورگویی‌ها و سلطه‌گری‌های طرف مقابل و عهدشکنی‌ها و غیرقابل اعتماد بودن آنها هنوز فتح‌الفتوحی صورت نگرفته که مستلزم برپا کردن جشن و پایکوبی و تبریک گفتن‌ها باشد.

فولادگر همچنین شرایط فعلی مذاکرات را حساس ارزیابی کرد و گفت: از تیم مذاکره کننده به جهت تلاش‌ها و زحمات آنها در دفاع از حقوق ملت تقدیر و تشکر کرده و برای آنها در رسیدن به توافق خوب آرزوی موفقیت می‌کنیم و به دنیا هم اعلام می‌کنیم در صورتی که راه مذاکره بسته شود گزینه بعدی تداوم فعالیت‌های صلح‌آمیز نظام جمهوری اسلامی ایران و انجام طرح‌های تحقیق و توسعه هسته‌ای و البته اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در پیشرفت و توسعه کشور خواهد بود و گزینه دیگری در کار نیست و ملت آزمون خود را در شکست تحریم‌ها و تهدیدات سپری کرده‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس همچنین بیان کرد: حل مشکلات اقتصادی در گرو اصلاح ساختار دولت محور و نفت محور در اقتصاد کشور، ‌اصلاح سیاست‌ها و روش‌های اجرایی و تقویت مدیریت‌های اقتصادی و نیز اجرای صحیح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راستای کاهش آسیب‌ها و تکان‌های خارجی بر اقتصاد کشور می‌باشد.

وی افزود: آنچه دشمنان انقلاب را بر سر میز مذاکره با جمهوری اسلامی ایران نشانده موفقیت بی‌نظیر نظام و ثبات و امنیت کشور در منطقه می‌باشد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: نهضت‌های مقاومت لبنان و فلسطین در مقابله با رژیم صهیونیستی، پایداری مردم و نظام سوریه در مقابل هجمه براندازانه نظام سلطه و تروریسم و همچنین پایداری و هوشیاری مردم و دولت عراق در برابر طرحهای تجزینه طلبانه و تروریسم پرورش یافته در دامان آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنها و در نهایت مقاومت مردم مظلوم یمن در مقابل تجاوز و نسل‌کشی نظام ظالم عربستان همه ناشی از آشکار شدن آثار پیروزی اسلام راستین است.

فولادگر همچنین به برخی از مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره و پیگیری مسئولین را خواستار شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در پایان گفت: از طرف نمایندگان استان اصفهان خواستار رسیدگی جدی به حوادث ورزشگاه تبریز در جریان مسابقه فوتبال هستیم و ضمن تأکید بر شایستگی هر سه تیم تراکتورسازی، نفت و سپاهان،‌ قهرمانی تیم سپاهان را تبریک عرض نموده و خواستار همبستگی ملی و جلوگیری از اقدامات منجر به تنش‌های بیشتر در سطح کشور هستیم.

214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    7 5
    فرار به جلو
  • بهنام A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    6 9
    درود بر نمایندگان اصفهان قهرمانی حلالتان باشد همین که دنبال مقصر هستید جای خوشحالی وامیدواری دارد از اردبیل
  • علی A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    7 5
    بابا طلبکار هم شدند
  • علیِ بليزر TR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    6 5
    خبرآنلاين هم ميدونه اصفهانی ها کاسه ی داغ تر از آش شدن