امیر خادم می گوید به هیات مدیره استقلال تماس نگرفته که قلعه نویی را برکنار نکنند چون اساسا این مربی قراردادی با استقلال نداشته است.

 

امیررضا خادم معاون وزیر ورزش در امور استقلال و پرسپولیس در گفت و گو با خبرآنلاین درباره شایعه تماسش با هیات مدیره استقلال برای خارج کردن بحث قلعه نویی از دستور کارشان ، گفت:«من هیچ تماسی با هیچ کدام از دوستان نگرفتم اما قبل از همه این اتفاقات ما دستورالعملی را برای این دو باشگاه فرستادیم. در این نامه به اعضای هیات مدیره دو باشگاه تاکید شده بود با توجه به اینکه نهایتا تا چند روز دیگر مالکین جدید استقلال و پرسپولیس کلیه امور مربوط به دو تیم را بر عهده می گیرند و به کلی از وزارت ورزش و هیات مدیره منتصب از سوی ما سلب اختیار می شود ، در اتخاذ تصمیمات دقت کنند یعنی تصمیماتی نگیرند که بار مادی یا معنوی برای مدیران بعدی ایجاد کند. »

او ادامه داد:«در مورد برانکو ، او با پرسپولیس قراردادی یک و نیم ساله دارد اما ما از هیات مدیره دو تیم خواستیم هیچ مذاکره ای برای پیگیری و امضای قرارداد با بازیکنان جدید نداشته باشند. به کسی قول بی دلیل ندهدند و توقع و بار مالی ایجاد نکنند. حالا اگر قرارداد قلعه نویی با استقلال تمام شده است ، یعنی آنها نه می توانند با او تمدید کنند نه او را اخراج کنند. این قرارداد تمام شده و قطعا هیات مدیره بعدی تیم که بزودی مستقر  می شود درباره اش تصمیم می گیرد.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =