حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه و پس از بازدید از مرکز تحقیقات فیزیک پلاسما و افتتاح چند طرح دانشگاه آزاد اسلامی ، در جمع مدیران ، اساتید و کارکنان این دانشگاه در مورد این گفت که کسی حق برخورد خارج از چارچوب قانون با شهروندان را ندارند.

حجت الاسلام حسن روحاني گفت: در ابتدای کار دانشگاه آزاد این تصور نزد برخی‌ها و از جمله بعضی از نمایندگان مجلس وجود داشت که این دانشگاه به اقشار متمول جامعه اختصاص دارد، اما امروز در مقام عمل می‌بینیم که آن تصور غلط بوده و این دانشگاه توانسته در سراسر کشور، توسعه فرهنگی، نشاط علمی و توسعه علمی به همراه داشته باشد و فرهنگ علم و دانش و هویت ملی و علمی را در اقصی نقاط کشور، ارتقاء دهد. اینجــا را ببینید.

دفتر مقام معظم رهبری به پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز پاسخ مکتوب داد.اینجــا را ببینید.


رابطه قلندران و دلواپسان
سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین نیز در بخشی از نطق امروز سه شنبه خود در مجلس گفت:یکی از آقایان خواص مقاله ای تحت عنوان "پایان دلواپسان با رجعت قلندران" نوشته است که نشان می دهد آنها برای انتخابات آینده مجلس برنامه دارند اما تعبیر من از قلندران ، قلدران است و همین جا اعلام می کنیم که نباید به آن ها اجازه حضور در سیاست را بدهیم چراک هاین ها همان هایی بودند که به کنگره آمریکا و بوش نامه نوشتند و گفتند که ایران در اختیار شماست! ما دلواپسِ این هستیم که آمریکا سر ما کلاه بگذارد.نطق و حاشیه جلسه علنی مجلس را اینجــا ببینید.


از فکت شیت تا کاغذ پاره ها

مناظره عبدالله ناصری و محسن کوهکن در خبرآنلاین حاشیه های زیادی داشت.در بخشی از این مناظره کوهکن این سوال را طرح کرد که چرا اصلاح طلبان درمیان مذهبی هاپایگاه ندارند. اینجــا را ببینید.

بخش دوم این مناظره مربوط به مذاکرات هسته ای بود. در مقابل محسن کوهکن که گفت: چرا فکت شیت ایرانی منتشر نمی شود، عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح طلب، تاکید کرد:اگرتاثیر کاغذپاره ها را می دانستند جلویش رامی گرفتند اینجـا را ببینید.
 


انتقاد منتجب نیا از یک روزنامه


منتجب نیا قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی می گوید: قبول ندارم که روحانی اصولگرای واقعی باشد، کما اینکه قبول ندارم اصلاح طلب واقعی هم باشد.

وی گفت: اشتباهی که دولت به خصوص وزارت کشور از ابتدا مرتکب شد این بود که حقی را برای منتقدین و مخالفین خود ایجاد کرد. به این معنا که وزیر کشور رسما گفت که من استانداران را از مجموعه کاندیداهای نمایندگان مجلس یا با مشاوره نمایندگان و ائمه جمعه انتخاب می کنم. این حرفی بود که هیچ وزیر کشور و دولتی تا کنون نزده بود. متن این مصاحبه را می توانید اینجــا مشاهده کنید.

چشم دیدن ولایت فقیه را ندارند

آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان گفت: 
کسانی در انتخابات خبرگان و مجلس فعال شده‌اند که چشم دیدن ولایت فقیه را ندارند.این افراد که مسئولیت‌های بالایی هم دارند همه هَمِّشان افزایش قدرت خودشان و کاهش اقتدار ولایت است. اینجــا را ببینید.


نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری خود تاکید کرد: اگر قرار باشد خبری از تغییرات در کابینه و یا استانداران باشد من قبل از همه مطلع خواهم شد. برخلاف اعلام برخی رسانه ها ، من تغییرات در کابینه و میان استانداران را نفی می کنم و می گویم این موضوع به هیچ وجه در دستور کار دولت نیست. اینجــا را ببینید.


/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =