سرمربی نفت تهران گفت: هدف اصلی ما گل نخوردن است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا مقابل الاهلی عربستان در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا گفت: در اواسط راهمان در لیگ قهرمانان به پایان لیگ هم خوردیم و از همین رو گروه آنالیز ما به دو قسمت تقسیم شد تا هم الاهلی را آنالیز کنیم و هم بازی‌های لیگ را زیر نظر داشته باشیم. آنالیز کاملی از حریف داریم و آنها را به‌خوبی می‌شناسیم.
وی افزود: افتخار می‌کنم که توانستیم در 3 جبهه با این بازیکنان جوان بجنگیم، به فینال جام حذفی برسیم و تا آخرین دقایق لیگ شانس قهرمانی داشته باشیم. اکنون در مرحله حساسی قرار داریم و ضمن خوشامدگویی به اعضای تیم الاهلی عربستان می‌خواهیم مقابل آنها بازی خوبی انجام دهیم. تمام تلاشمان ابتدا گل نخوردن مقابل این تیم است و می‌خواهیم با بیشتر گل زدن شانس‌مان را برای صعود بیشتر کنیم، اگر بتوانیم با دو گل الاهلی را شکست دهیم راضی خواهیم شد.
سرمربی نفت با اشاره به اینکه تیمش هوادار ندارد، خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال، پرسپولیس و آذری‌ها می‌خواهم به‌خاطر بازی فراملی پشت تیم نفت باشند و مطمئناً نام نفت پشت پرچم ایران گم می‌شود. مسئولان ای‌اف‌سی شرایط ورزشگاه تختی را نپذیرفتند و در استادیوم آزادی بازی داریم که امیدوارم هواداران در این ورزشگاه حاضر شده و از ما حمایت کنند. حضور 5هزار نفر برای ما به‌اندازه 50هزار نفر می‌ارزد و خوشحال می‌شویم مردم ایران نماینده کشورشان را حمایت کنند.
منصوریان درباره شناخت از تیم الاهلی گفت: ابتدا باید از تیم الاهلی معذرت‌خواهی کنم که نمی‌توانند تمرین قبل از بازی را در ورزشگاه آزادی انجام دهند. ما روی تک تک نفرات الاهلی آنالیز انجام دادیم و می‌دانیم بازی خیلی سختی داریم. هنوز پشتوانه یار دوازدهم خود را پیدا نکرده‌ایم و امروز 100هزار تماشاگر از پرسپولیس حمایت می‌کنند اما هنوز ما به این شرایط نرسیده‌ایم.
وی با یادآوری اینکه تیمش قهرمانی در لیگ را از دست داده و اکنون به آسیا امید دارد، خاطرنشان کرد: در دقیقه 90 قهرمانی در لیگ را از دست دادیم. اعتراض‌مان به رسانه‌ها این است که چرا تیم نفت را نمی‌بینند؟ ما تیمی بودیم که بیشترین 3 امتیازمان را در دقایق پایانی کسب کردیم و شاید می‌توانستیم در دقایق پایانی با تراکتورسازی هم به این مهم دست پیدا کنیم.
منصوریان اضافه کرد: تیمی داریم که میانگین سنی‌اش 24 سال است و اگر بازیکنان امیدمان را هم حساب کنیم این میانگین به 22 سال می‌رسد اما این تیم جوان دیده نشد و در برنامه 90 همه‌چیز گفته شد به‌جز حق تیم نفت. باید از آذری‌زبان‌ها عذرخواهی می‌شد چون به شأن آنها لطمه وارد شد و همین‌طور باید به سپاهان هم احترام بگزاریم که قهرمان لیگ شده اما نباید حق ما نادیده گرفته شود.
سرمربی تیم فوتبال نفت با بیان "در بازی با تراکتورسازی برای قهرمانی خودمان می‌جنگیدیم" اظهار داشت: جاده را برای سپاهان هموار کردیم تا آنها به قهرمانی برسند. بازیکنان ما شاهد هستند که 360 روز زحمت کشیدیم و تلاش کردیم اما در پایان نتوانستیم قهرمان شویم. بعد از بازی با تراکتورسازی شب تلخی برای ما رقم خورد اما دیشب که برنامه 90 پخش شد شب تلخ‌تری را پشت سر گذاشتیم.
وی با اعلام "اکنون نگاهمان فراباشگاهی و ملی است" تأکید کرد: در بازی فردا پرچم را در دست راست‌مان می‌گیریم و می‌جنگیم و با اینکه می‌دانیم الاهلی حریف قدرتمندی است اما سعی داریم آنها را شکست دهیم. همین جا برای دو نماینده خوب ایران یعنی نفت و پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و سربلندی این دو تیم سربلندی ایران است.
سرمربی نفت درباره اینکه آیا حاشیه‌های تیم‌های عربستان و انگشت‌نگاری آنها در فرودگاه عربستان باعث می‌شود مسئولان تیم نفت هم میزبانی خوبی از کاروان تیم الاهلی نداشته باشند تا پیش از اتفاقات تلخ حرکات آنها را جبران کنند، گفت: به هیچ وجه این کار را نخواهیم کرد. ما در بازی با الشباب به هیچ وقت از آنها بدی ندیدیم و حتی در بازی آخر الشبابی‌ها بازی‌های جوانمردانه‌ای را مقابل پاختاکور انجام دادند تا ما بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.
منصوریان گفت: از باشگاه خواستم تقدیرنامه‌ای را به همین دلیل برای AFC و الشباب بفرستند تا از آنها تشکر کنیم. امروز نیز به مسئولان عربستانی قول داده بودیم که 15 دقیقه‌ای از فرودگاه بیرون بیایند که همین‌طور هم شد و 11 تا 15 دقیقه کاروان تیم الاهلی از وی‌آی‌پی فرودگاه خارج شد. باید از فضای منفی دور باشیم و میهمان‌نوازی کنیم چون میهمان‌نوازی خصوصیت ما مسلمان‌ها و ایرانی‌هاست. امیدوارم باشگاه الاهلی نیز مانند الشباب میهمان‌نواز باشند و تیم‌های عربستانی الشباب را الگوی خود قرار دهند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا تضعیف روحیه آنها به‌دلیل اتفاقات لیگ باعث نمی‌شود در بازی فردا شرایط برای این تیم به هم بریزد، گفت: اصلاً تضعیف روحیه نشدیم چرا که ما با قدرت‌‌های فوتبال ایران رقابت کردیم. اگر فوتبال ایران 4 قدرت داشته باشد سپاهان و تراکتورسازی دو قدرت آن هستند و به این رقابت افتخار می‌کنیم ضمن اینکه جو تبریز بسیار سنگین بود و من جو ورزشگاه یادگار امام را مانند ورزشگاه‌های لیورپول و دورتموند می‌دانم که هنگام ورود به زمین ناخواسته موی بدن آدم به حرکت می‌افتد.
منصوریان گفت: بازیکنان جوان ما توانستند در این جو سنگین بازی 3 بر یک شکست خورده را تبدیل به مساوی 3 بر 3 کنند و 3 موقعیت گل را هم خراب کردیم و این جای تبریک دارد. بازیکنان ما مانند یک ماشین خرد‌کن هستند و در هر شرایطی با قدرت به مصاف حریف می‌روند. سعی می‌کنیم در هر شرایطی هر حریفی را بشکنیم و خرد کنیم و اگر این اتفاق رخ ندهد یعنی اینکه تیم مقابل بسیار سخت‌ بوده است.
وی در پایان بار دیگر به اتفاقات هفته پایانی لیگ اشاره کرد و گفت: بعد از پایان بازی با تراکتورسازی به تنها کسی که زنگ زدم و فکرم رسید دکتر زارع عضو کمیسیون ورزش مجلس بود که مطمئن بودم آنها کاملاً پیگیر این مسائل هستند و خواستم این مسئله پیگیری شود. نمی‌خواهیم به سپاهان بی‌احترامی کنیم و آنها قهرمان واقعی لیگ هستند و باید به این مجموعه نیز تبریک بگویم و ما به‌دنبال تغییر نتیجه نیز نیستیم اما می‌خواهیم این اتفاقات پیگیری شود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =