۰ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹
پالت دوباره در تهران به روی صحنه می‌رود

گروه پالت در روزهای سوم، چهارم و پنجم خردادماه در تالار وحدت تهران به‌روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  بعد از رونمايي «شهر من بخند!»، آلبوم جديد اين گروه، در عمارت مسعوديه تهران در حضور جمعيت انبوه هواداران پالت و اجراي زنده چند قطعه از گروه در همان برنامه، و پس از استقبال غيرمنتظره از دو شب اجراي پالت در ميانه ارديبهشت ماه در تالار وحدت، تهيه‌كننده و اعضاي گروه بر آن شدند تا كنسرت‌هاي ديگري در تهران ترتيب دهند.

در اين كنسرت‌ها اعضاي گروه پالت متشکل از روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس) و امید نعمتی (خواننده)، به همراه امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) به‌عنوان نوازنده ميهمان، به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «آقای بنفش» و «شهر من بخند!» خواهند پرداخت خواهند داشت.

گروه پالت كه در سال ۱۳۸۹ تشکیل شد، در خرداد 1391 اولین اجرای زنده‌اش را در مجموعه‌ی گالری «محسن» برگزار كرد و با استقبال بسیار خوبي مواجه شد. به دنبال این اجرا، اعضای گروه فعالیت خود را جدي‌تر دنبال كردند تا در نهایت در آبان همان سال اولین اجرای رسمی گروه در برج آزادی روی صحنه رفت و آلبوم «آقای بنفش» نيز در اسفند سال همان سال به بازار عرضه شد. استقبال بیش از حد انتظاری كه از «آقای بنفش» به‌عمل آمد، موجب محبوبیت بيشتر اين گروه و برگزاری کنسرت‌های متعدد آنها در شهرهای دیگر ایران و چند شهر اروپایی شد.

اعضاي پالت در طول سال‌های ۹۲ و ۹۳ در کنار اجرای کنسرت در ایران و کشورهای دیگر به آماده‌سازی و ضبط آلبوم جدید خود پرداختند. آلبومي كه «شهر من بخند» نام گرفت و در تهران ضبط شد و مراحل نهایی مسترینگش را در استودیو اَبی‌رود، يكي از معتبرترين استوديوهاي جهان، به پایان رساند تا در روزهای پایانی اردیبهشت‌ماه به بازار عرضه شود.

اين آلبوم نيز، با اينكه فضاي متفاوتي نسبت به آلبوم اول گروه دارد، تا به اينجاي كار با استقبال بسيار خوبي مواجه شده است. به اين ترتيب كه به‌غير از حضور پرشور هواداران گروه در مراسم رونمايي، ويديوكليپي كه از يكي از آهنگ‌هاي جديد آنها با عنوان «سال تا سال» توليد شده، بيش از چندصد هزار بار ديده شد و در شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته شد.

روزبه اسفندارمز، سرپرست گروه پالت، درباره سه شب كنسرت پيش روي اين گروه در تالار وحدت مي‌گويد: «خيلي خوشحاليم كه در نزديك‌ترين زمان ممكن نسبت به دو اجراي اخيرمان در تهران و آيين رونمايي آلبوم جديد، توانستيم از تالار وحدت وقت بگيريم تا دوباره بتوانيم در كنار دوست‌ها و مخاطب‌هاي پالت باشيم. اجراي تهران به‌خصوص از اين نظر براي ما مهم است كه همانطور كه در مراسم رونمايي گفته شد، همه اعضای گروه پالت هم در این شهر زندگی می‌کنند، همه ما در این شهر حضور داریم و با تک تک مناطق آن خاطره‌های زیادی داریم. پس خيلي خوشحاليم كه مي‌توانيم دوباره در کنار هوادارنمان در اين شهر باشيم كه ثابت کرده‌اند که شهر هنوز نمرده و می‌خندد.»

اين گروه پيشتر هم در روزهاي 15 و 16 ارديبهشت‌ماه در تالار وحدت به اجراي زنده پرداخت كه بليت‌هاي آن برنامه در پي استقبال كم‌نظير هواداران گروه در مدت كمتر از دو ساعت به‌فروش رفت.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =