واحد مرکزی خبر نوشت:

مشاور مقام معظم رهبری تاکید کرد: موفقیت های رزمندگان حزب الله لبنان به همراه ارتش سوریه در القلمون، محور مقاومت را در سراسر منطقه تقویت می کند.
به گزارش شبکه المنار ،آقای ولایتی در دیدار با نبیه بری رئیس مجلس لبنان گفت: عربستان حق ندارد میزبان کنفرانسی باشد که ویژه یمن است چرا که عربستان خودش یکی از طرفهای منازعه است.

مشاور مقام معظم رهبری گفت: امیدواریم همه محورهای مقاومت در سطح همه کشورهایی که هدف تروریسم و افراط گرایی قرار گرفته اند با یکدیگر همکاری کنند تا این نیروهای دارای اندیشه های تاریک را در سراسر منطقه عقب برانند همچنین امیدواریم لحظه ای را ببینم که برخی از کشورهای منطقه دست از حمایت از این نیروها بردارند تا وفاق و ثبات و آرامش به لبنان و سوریه بازگردد.

ملت یمن، پیروزند
مشاور مقام معظم رهبری با هشدار درباره تعرض به کشتی نجات ایران تأکید کرد ملت یمن در رویارویی با تجاوز پیروز خواهد شد.

ولایتی گفت: بهترین راه متوقف کردن بمباران است. قطعا  اگر سعودی ها بمباران را متوقف کنند یمنی ها به آنها با آتش پاسخ نخواهند داد.وی افزود: اجازه داده نخواهد شد نیروهای سعودی به کشتی ایرانی در آبهای بین المللی تعرض کند و آنها و هیچ کس دیگری حق رهگیری این کشتی را ندارند.

ولایتی همچنین با تمام سلام، نخست وزیر لبنان نیز دیدار و بر همکاری نزدیک بین جمهوری اسلامی ایران و لبنان تاکید کرد.
وی همچنین بر سر مزار شهید عماد مغنیه از فرماندهان بزرگ مقاومت رفت و تاج گل نثار آن کرد.
ولایتی صبح دیروز وارد بیروت شد و در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برای شرکت در  مراسم اختتامیه کنفرانس فلسطین به لبنان آمده است، گفت : اعتقاد جمهوری اسلامی ایران بر این است که مسئله فلسطین همچنان باید مسئله اول جهان اسلام باشد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =