تسنیم نوشت:

هیئت سیاسی طالبان افغانستان به رهبری طیب آغا به ایران سفر کرد. این هیئت متشکل از اعضای دفتر سیاسی طالبان افغانستان در قطر روز گذشته وارد تهران شد.

هیئت سیاسی طالبان افغانستان به رهبری طیب آغا به ایران سفر کرد. هیئت سیاسی متشکل از اعضای دفتر سیاسی طالبان افغانستان در قطر روز گذشته وارد تهران شد.

رهبری هیئت سیاسی طالبان افغانستان در این سفر به عهده «طیب آغا» مسئول دفتر سیاسی طالبان در قطر می باشد.

هیئت سیاسی طالبان افغانستان در سفر به تهران با مقامات امنیتی جمهوری اسلامی ایران دیدار و پیرامون مسائل منطقه ای به ویژه مسائل جهان اسلام و همچنین مسائل مربوط به مهاجرین به بحث و تبادل نظر پرداختند.
هیئت سیاسی طالبان افغانستان پیش از این نیز دو مرتبه به منظور دیدار با مقامات امنیتی جمهوری اسلامی ایران و همچنین شرکت در کنفرانس بین المللی بیداری اسلامی به ایران سفر کرده بودند.

طالبان افغانستان پیش از این اعلام کرده بودند که هدف آن ها از ایجاد دفتر سیاسی در قطر ارتباط با سایر کشورهای جهان است به همین منظور از زمان ایجاد این دفتر اعضای آن سفرهای متععددی به سایر کشورها از جمله چین، استرالیا، آلمان، ژاپن و برخی دیگر از کشورها داشته اند. تاکنون جزئیات بیشتری از این دیدارها منتشر نشده است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    18 1
    طالبان؟؟؟؟ سفر به ایران/؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    5 2
    این یعنی چی اونوقت ؟ طالبان توی افغانستان دارن ترور و بمب گذاری میکنند آدم میکشند دیپلمات های ایرانی رو قتل عام کردند بعد به کنفرانس بیداری اسلامی دعوت شدند؟ این بیداری اسلامی قراره طالبان هم بخشی از اون باشه ؟؟ به تکفیری ها فحش میدیم بعد طالبان رو دعوت میکنیم ایران واقعا که