سرپرست ایستگاه پلیس راه زیرکوه گفت: طرح ایمن‌سازی مدارس برای بیش‌از 8 هزار دانش‌آموز در زیرکوه اجرا می‌شود

به گزارش خبرآنلاین ربانی‌نیا اظهارداشت: آشنایی دانش‌آموزان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و آموزش صحیح تردد دانش‌آموزان از مدرسه به خانه و بالعکس برای دستیابی به ایمنی و سلامتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: شکل‌گیری بسیاری از عادات و رفتارهای ترافیکی در دوران کودکی سبب تکامل و بروز آن در بزرگسالی می‌شود که این امر به گسترش فرهنگ ایمنی تردد کمک شایانی می‌کند.

سرپرست پلیس راهور زیرکوه افزود: طرح ایمنی مدارس با هدف آشنایی دانش‌آموزان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و کاهش تخلفات رانندگی و حوادث جاده‌ای در تمامی آموزشگاه‌های شهرستان زیرکوه اجرا می‌شود.

ربانی‌نیا با بیان اینکه این طرح با همکاری پلیس راهور، آموزش و پرورش و اداره کل حمل و نقل پایانه‌های خراسان جنوبی در حال اجرا است، گفت: در اجرای این طرح از کارشناسان خبره پلیس راه و سازمان حمل و نقل پایانه‌های استان استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح اقلام مختلف کمک آموزشی همچون کتاب، دفتر مشق، دفترچه یادداشت و کیف مدرسه دارای شعارهای ترافیکی در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

سرپرست ایستگاه پلیس راه زیرکوه همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای موتورسواران، رانندگان حمل و نقل عمومی و رانندگان وانت‌بار شهرستان به منظور کاهش تخلفات و تصادفات جاده‌ای خبر داد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =