فرهاد مجیدی که دو سالی سکوت کرده بود و سعی می کرد هرچه امیر قلعه نویی علیه او می گوید ، سکوت کند یکباره با ناکامی و جدایی قلعه نویی از استقلال علیه او شورید.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی همان طور که وعده داده بود ، بعد از دربی هر آنچه در دل داشت را گفت. محبوب ترین بازیکن این روزهای استقلال ، از موقعیت ایجاد شده برای قلعه نویی استفاده بهینه کرد و تیر خلاص را به این مربی سابقا محبوب زد. به کسی که در این چند وقت بارها او را متهم کرده بود به تنها گذاشتن استقلال. چیزی که مجیدی اصلا دوست ندارد مدام رویش مانور شود. او در گفت و گویی بی سابقه با خبرورزشی در این باره حرف زده که مشروحش را می توانید در شماره صبح سه شنبه این روزنامه بخوانید اما در بخش هایی از این گفت و گو مجیدی نتایج استقلال را مایه شرمساری دانسته و گفته است:«زمانی که این آقا آمد ، تیم داشت برای قهرمانی در آسیا می جنگید. گفتند او آمده که تیم قهرمان آسیا شود اما در دو سال گذشته نتایج مان فاجعه آمیز بوده و حالا دیگر سهمیه آسیا هم نمی توانیم بگیریم.» مجیدی که هیچ وقت رابطه خوبی با مقداد نجف نژاد و فامیل نزدیکش علی امیری نداشته از موقعیت برای انتقاد از آنها هم استفاده کرده و گفته:«چرا باید در سال منتهی به انتخابات یک نماینده مجلس بیاید و رئیس هیات مدیره استقلال شود.»

مجیدی در این گفت و گو راز جدایی اش از استقلال و رفتن به لیگ قطر را هم گفته می توانید متن کامل این گفت و گوی جنجالی را در روزنامه خبرورزشی بخوانید:

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =