مشاور رئیس‌جمهور با بیان اینکه دوران استیضاح در مجلس نهم به سر رسیده٬ گفت: تن دادن به مطالبات شخصی نمایندگان مجلس گناه کبیره است و وزرا نگران استیضاح نیستند.

اکبر ترکان در گفت‌و‌گو با ایلنا٬ با بیان اینکه از تغییرات احتمالی کابینه دولت یازدهم بی‌اطلاعم٬ اظهار کرد: از این پس توجه و تمرکز نمایندگان به سمت انتخابات دوره دهم مجلس است و تب و تاب و دوران استیضاح وزرا تمام شده است.

وی با اشاره به طرح سوال از ربیعی وزیر کار و استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: اولین تعهد وزرای دولت یازدهم به انقلاب اسلامی٬ در پیشگاه الهی است٬ و بعد از آن نسبت به حق و حقوق مردم متعهد هستند.

مشاور رئیس جمهور تاکید کرد: اگر نمایندگان مجلس انتظاراتی دارند که در راستای حفظ حق و حقوق مردم است٬ حتما وزرا نسبت به آن پاسخگو هستند. اگر مطالباتی در همین راستا دارند٬ این مطالبات هم محترم است؛ اما تن دادن به مطالبات شخصی نمایندگان مجلس گناه کبیره است؛ ولو بلغ ما بلغ (سکوت یا تقیه حدی دارد.)

ترکان تاکید کرد: آبروی آقای فرجی‌دانا امروز در جامعه بیشتر از زمان قبل از استیضاح است و قطعا اعتبار اجتماعی فرجی دانا پس از استیضاح کم نشد که هیچ٬ قطعا زیاد هم شد.

مشاور رئیس جمهور اظهار کرد: وزرای ما و دولت نگران استیضاح نیستند و همواره به دنبال این بوده‌اند که خداوند از آنها راضی باشد؛ اگر هم استیضاح شوند٬ مهم نیست.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد EU ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    8 0
    از عوض کردن فرماندار جهرم مشخصه خوب دولتی داریم، خوب مردم رای ندادن که مهره احمدی نژاد سرکار بیاد ...