علی نصیریان می‌گوید همکاری با حسن فتحی برای او همیشه مطبوع بوده و به همین خاطر بازی در سریال تازه او را پذیرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این بازیگر پیشکسوت پیش از این نیز یک تجربه مشترک با حسن فتحی داشت؛ سریال «میوه ممنوعه» که جزو یکی از پرطرفدارترین سریالهای تلویزیون بود. 

او حالا با بازی در سریال «شهرزاد» دوباره با فتحی همکاری کرده است؛ اتفاقی که درباره آن به «خبرآنلاین» میگوید: «کار کردن با آقای فتحی برای من بسیار مطبوع است. او کارگردان خیلی خوبی است و وقتی از من دعوت کرد که در این سریال بازی کنم خیلی خوشحال شدم.»

نصیریان در پاسخ به این پرسش که چه عواملی باعث شده دوباره با فتحی همکاری کند، گفت:‌«حسن فتحی به شدت بر کار خود مسلط است. درام را خوب میشناسد و شخصیتها را خیلی خوب در بطن فیلمنامه بسط و گسترش میدهد. از سوی دیگر خیلی خوب زبان گفتوگوی شخصیتها را میشناسد و بر کارش مسلط است. از لحاظ خلق‌وخو هم باید بگویم ما دوستان بسیار خوبی هستیم و به نظرم نکتههای مطلوب در همکاری با ایشان بسیار زیاد است.»

نصیریان که مدتهاست در تلویزیون حضور نداشته درباره حاضر نبودن در تلویزیون و غیبت کارگردانانی مثل حسن فتحی که تجربههای خوبی چون «شب دهم» و «میوه ممنوعه» را داشته، میگوید: «حضور در تلویزیون اتفاق خوبی است و من هم دلم میخواهد که در تلویزیون حضور داشته باشم ولی در این مدت پیشنهاد خوبی از طرف کسی که من دلم بخواهد با او در تلویزیون کار کنم، پیش نیامده است.»

او همچنین درباره حضور در شبکه نمایش خانگی میگوید: «برای من خیلی فرقی نمیکند و اصولا تعمدی در انتخاب رسانه نداشته و ندارم. فرقی هم نمی‌کند که شبکه خانگی باشد یا سینما یا تلویزیون مهم خود کار و کارگردانی است که با او میخواهی کار کنی.» 

نصیریان چندی پیش با فیلم «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفریجوزانی بر روی پرده سینما حضور داشت. 

57۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    26 0
    مردم هم از حضور شما در تلویزیون بسیار خوشحال می شوند امیدواریم هر چه زودتر شما را در تلویزیون ببینیم
  • مینو A1 ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    5 0
    به شدت بهشون علاقه دارم.بسیار هنرمندانه بازی میکنند. پاینده باشین انشا‌الله