۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

با توجه به برگزاری ششمین مجمع عمومی خانه احزاب در روز پنج شنبه 31 اردیبهشت، اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری در نامه ای به معاون سیاسی وزیر کشور نشروط خود برای ازگشایی خانه احزاب را بیان کردند.

به گزارش ایسنا در متن این نامه آمده است:

احتراما تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری نظرات خود را در ارتباط با دعوتنامه‌ای که به عنوان تشکیل جلسه در خصوص خانه احزاب ارسال شده است به استحضار رسانده و منتظر تصمیم‌گیری وزارت محترم کشور در این مهم می‌باشیم.

1_ تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری بر وجود جایگاهی برای مجمع احزاب با شرایط ذیل تاکید دارند:

الف) خانه احزاب باشگاهی از احزاب کشور باشد و محلی برای ابزار جناحی شدن نگردد و هیچگونه رقابتی برای قبضه کردن آن توسط برخی احزاب صورت نپذیرد و اداره آن به صورت مشارکت همه احزاب باشد.

ب) وزارت کشور را ذیصلاح برای تشکیل جلسات اولیه تا تصمیم نهایی مجموعه تشکل‌ها و احزاب می‌دانیم تا ضمن تقویت اصل تحزب، ادامه حرکت بر ریل گذشته را که صلاح نیست تغییر دهد.

2 _این جبهه نظر دارد اساسنامه موجود باید تغییر کامل یابد و هیاتی موقت برای تهیه آن تشکیل شود و پس از ارسال پیش نویس برای تشکل‌های واجد شرایط و کسب نظرات و پیشنهادات تشکل‌ها و احزاب و تصویب آن توسط مجموعه احزاب و تشکل‌ها، مجمع و باشگاه احزاب جایگاه و شکل مطلوب خود را پیدا کند.

در پایان به اطلاع حضرتعالی می‌رساند با هرگونه تصمیمی در این مهم که خانه احزاب را به محلی برای لشکرکشی و رقابت بین جناح‌ها تبدیل کند مخالف بوده و از حضور در آن خودداری می‌کنیم.

29214

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =