مقصر اتفاقات تبریز پیدا شد؛پسر تونی اولیویرا !

در حالی که همه دنبال مقصر اتفاقات تبریز می گردند الان جدی ترین متهم کسی نیست به جز پسر تونی اولیویرا.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛به نظر دیواری کوتاه تر از پسر سرمربی تراکتورسازی پیدا نشده است.وقتی روز گذشته مدیر روابط عمومی تراکتورسازان مصاحبه کرد و گفت که خبر تساوی بازی سپاهان و سایپا را پسر تونی داده است همه نگاه ها به سمت او خیره شد.آیا واقعا در جریان این اتفاقات او متهم است و ...

رضا حسنی‌خو ،در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر این که دلیلی برای شوکه شدن مردم وجود ندارد، درباره این یکی از مسئولان در ورزشگاه نتیجه‌ تساوی دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا را به نیمکت تراکتورسازی منتقل کرده است، اظها‌ر کرد: نه! چه مسئولی؟ اگر در این زمینه مساله‌ای مطرح است باید نام آن مسئول را نیز ببرند. پسر سرمربی تراکتورسازی که آن هم هنوز نمی‌دانیم چه شخصی این مطلب را به او منتقل کرده است این موضوع را بیا‌ن‌ کرده و فعلا هم حاضر نیست پاسخگو باشد. مسئولان استانی نیز در این رابطه پیگیری کرده‌اند و ما امروز تاکید کرده‌ایم که این موضوع هر‌ چه‌ سریعتر تعیین تکلیف شود.»

وی ا‌دا‌مه‌ داد:« او به نیمکت منتقل کرده است که دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا به تساوی رسیده است. آنها نیز تصور کرده‌اند که بازی مساوی شده است، در حالی که ما در ورزشگاه بودیم و می دانستیم که چنین اتفاقی نیفتاده است.»

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که پسر تونی اولیویرا، سرمربی تراکتورسازی چنین کاری را کرده است؟ گفت:« او باید بیاید و در این رابطه توضیح دهد. این که چه کسی این مطلب را به او منتقل کرده است. ما هنوز در جریان نیستیم و باید در این رابطه پاسخگو باشد. باید مشخص شود که چه کسی این مطلب را به او گفته است. آیا از مسئولان کسی مطلب را به او منتقل کرده، مردم به او چیزی گفته‌اند یا خودش خواسته شیطنت کند؟ هنوز در این زمینه اطلاعی نداریم. باید در این رابطه جوابگو باشند و مسئولان استان نیز در حال پیگیری هستند و گزارش‌های لازم را ارائه خواهند کرد.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =