دو مصاحبه قدیمی از امیر قلعه نویی نشان می دهد بهانه این روزهای او درباره ناآمادگی ملی پوش ها به خاطر حضور در تیم ملی، مورد قبول نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی استقلال پس از پایان رقابت های لیگ برتر و شکست در دربی، دوباره ناآمادگی ملی پوش ها را یکی از دلایل اصلی ناکامی تیمش خواند. این در حالی است که او در فصل جاری و در دو برهه، از آمادگی ملی پوش های استقلال پس از ترک اردوی تیم ملی خبر داده بود.
اول آذر ماه 93؛ از کروش تشکر می کنم
امیر قلعه نویی در آستانه دربی از وضعیت ملی پوش ها تعریف کرد و این بار گفت آنها آماده از اردوی تیم ملی بازگشته اند. او در کنفرانس مطبوعاتی اش توضیح داد: «در بازی با کره جنوبی آندرانیک تیموریان شرایط خوبی داشت و وضعیت امید ابراهیمی و خسرو حیدری هم بهتر شده است. قبل از بازی هم از کروش تشکر می‌کنم ۶ بازیکنی که به تیم بازگشتند شرایط خوبی دارند.»


13 بهمن ماه 93؛ بازیکنان ملی پوش آماده برگشته اند
سرمربی استقلال پس از بازگشت ملی پوش هایش از جام ملت ها، دوباره وضعیت آنها را خوب توصیف کرد. قلعه نویی پس از شکست 2 بر یک سپاهان در آزادی، به خبرنگاران گفت: «در نیم فصل اول بازیکنان ما به خصوص بازیکنان ملی استقلال تمرکز لازم را نداشتند. چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ جسمی. آنها وقتی به جام ملت‌ها رفتند یکسری حقایق برایشان روشن شد ولی حالا آمده‌اند و با انگیزه کار می کنند. من از آقای کروش تشکر می کنم که این بار بازیکنان ما آماده به تمرینات برگشتند و انصافا جمعه هم مقابل سپاهان خیلی به ما کمک کردند.»

 

تکلمه
امیر قلعه نویی اما این روزها همچنان می گوید ملی پوش هایش آماده نبودند و این مسئله به استقلال ضربه زیادی زد. او بعد از دربی، در جمع خبرنگاران گفت خصوصی سازی، مشکل مالی و ناآمادگی ملی پوش ها دلایل اصلی نتیجه نگرفتن استقلال در فصل گذشته بود. اما این دو سند نشان می دهد او اتفاقا در دو برهه فصل از وضعیت آمادگی ملی پوش ها راضی بوده است. حداقل اینکه آنها آماده از تیم ملی برگشته اند و اگر در استقلال ناآماده بودند، این موضوع به کادر فنی آبی ها مربوط می شود.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =