ایرنا نوشت:

عضو فرکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی درباره انتخابات آینده هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بعید می دانم در برابر لاریجانی نامزدی داشته باشیم به همین دلیل سعی می کنیم با فراکسیون رهروان ولایت لیستی مشترک ارایه دهیم.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی افزود: به صورت ویژه کار خاصی نخواهیم کرد اما امیدواریم بتوانیم با فراکسیون رهروان ولایت یک لیست مشترک بدهیم.

وی خاطر نشان کرد: اما اگر چنین موضوعی رخ نداد، دوستانمان در فراکسیون اصولگرایان مجلس طبق سنوات گذشته افرادی که فکر می کنند مناسب هستند را معرفی خواهند کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا برای ریاست مجلس این فراکسیون فردی غیر از لاریجانی را مد نظر دارد یا خیر؟ اظهار داشت: فکر نمی کنم در مقابل آقای لاریجانی کاندیدایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در فراکسیون اصولگرایان صحبت های مقدماتی بر این بود که لیست مشترکی با رهروان داده شود، تصریح کرد: فکر می کنم برای نواب ریاست مجلس آقایان ابوترابی و باهنر کاندیداهای مناسبی باشند و اگر در نهایت با فراکسیون رهروان ولایت به جمع بندی نرسیدیم آن زمان فراکسیون اصولگرایان تصمیم خواهد گرفت که چه کسانی را معرفی کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: درباره افراد هنوز در فراکسیون اصولگرایان بحثی رخ نداده چه در سمت نواب رییس یا کارپردازان، اما فکر می کنم که ترکیب هیات رییسه کنونی خوب باشد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =