واحد مرکزی خبر نوشت:

سی ان ان از بازداشت یکی از زنان تروریستی داعش خبر داد که منبع اطلاعات است.
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، باربارا استار خبرنگار شبکه در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گفت: «نیروهای عملیات ویژه آمریکایی امروز عملیات شگفت آوری در خاک سوریه انجام دادند. این عملیات در مناطقی بود که تحت کنترل دعش است.

 این عملیات در ساعات شب ، با حضور شماری از نیروهای عملیات ویژه و از طریق حمله با بالگرد انجام شد. این عملیات در شرق سوریه و برای دستگیری فردی به نام ابوسیاف بود. وی در این حمله کشته شد. وی یکی از سران بلندپایه داعش بود. ظاهرا وی فعالیتهای نفتی و گازی داعش  را هدایت می کرد که از این طریق بخش اعظم منابع مالی این گروه به دست می آمد. وی به صورت مستقیم و فزاینده ای در عملیات فرماندهی و کنترل داعش نیز نقش داشت.

منابع مطلع از اتفاق اخیر در شرق سوریه این اطلاعات را به سی ان ان داده اند. به سی ان ان گفته شده است که همه نیروهای نظامی آمریکایی که در این عملیات حاضر بوده اند، صحیح و سالم بازگشته اند. این نیروها با بالگرد به شرق سوریه رفتند و به منطقه ای رسیدند که می دانستند ابوسیاف در آنجا است. در این منطقه، درگیری هایی رخ داد که درنتیجه آن، ابوسیاف کشته شد. البته همسر ابوسیاف که زنی عراقی است دستگیر شد. وی ام سیاف نام دارد. گفته می شود ام سیاف نیز به شدت در عملیات داعش و قاچاق انسان درگیر بوده است. بنابراین، احتمالا وی اطلاعات زیادی درباره قاچاق انسان و فعالیتهای این گروه دارد.»

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    3 16
    که چی مثلا؟ داعش مگه یه گروه کوچولو موچولو هست که اینهمه تبلیغات هالییوودی راه انداختین...گنده تر از اون خلیفه داعش داریم؟ اونم برفرض کشته شده بود و یه همین پیام صوتی رو هم نمیتونست بده دیگه مثلا چی میشد؟ بلافاصله یه نفر دیگه اومد جاش..والا..تبلیغات هالییودی