۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

بازی کثیف هفته پایانی لیگ برتر باعث شگفتی اهالی فوتبال ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خبر كذبی كه به نیمكت تراكتورسازی داده شد، باعث شد این تیم در دقایق پایانی بازی با نفت سعی به كنترل كردن بازی داشته باشد تا مسابقه با همان نتیجه مساوی به پایان برسد. آن‌هایی كه از تلویزیون بازی را نگاه می‌كردند متعجب بودند كه چرا تراكتورسازی می‌خواهد بازی مساوی شود، اما خود تراكتوری‌ها در ورزشگاه دنبال این بودند كه با این مساوی قهرمان شوند.
خبر دروغی كه به نیمكت تراكتورسازی داده شد این بود كه مسابقه سپاهان - سایپا مساوی شده و تراكتورسازی با همان تساوی 3-3 قهرمان می‌شود. اما حالا اصلا مشخص نیست این شایعه كه سرنوشت لیگ را تغییر داده توسط چه كسی منتشر شده و هدف از آن چه بوده.
غلامرضا بهروان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و مسئول برگزاری مسابقات لیگ كه مسئول عالیرتبه فدراسیون برای بازی تبریز بود در این مورد می گوید: « داخل ورزشگاه موبایل های تبریز آنتن نمی دادند اما موبایل های ما آنتن می دادند. مشکلی نداشتیم. تازه ما اتاقی در دسترس داشتیم که بازی های لیگ را از تلویزیون می دیدیم. ما می‌دانستیم نتیجه مسابقه سپاهان چیست اما فقط آخر کار انگار کنار زمین یکی نتیجه دیگری را به نیمکت تیم ها گفته بود. ناظر بازی ما آقای شمس بود و او هم این حرف را نزده است.»
مهدی تاج رئیس سازمان لیگ هم درباره این اتفاقات می‌گوید: «واقعا این اتفاقات تلخ و کثیف بود. سازمان لیگ این تصمیم را محکوم می کند و خواهان پیگیری جدی ماجراست. تمام زحمات یکسال همکاران من در برگزاری یک لیگ عالی با آن اتفاق تحت الشعاع قرار گرفت. واقعا این شایعه کثیف بود. ولی با قطعیت به شما می گویم هیچ یک از همکاران من در این اتفاق نقشی نداشتند. حرف های آقای بهروان را که شنیدید ، آقای شمس هم اصلا در جریان این ماجرا نبوده و چیزی به کسی نگفته است و قطعا اگر کسی حرفی درباره آنها زده ، اشتباه کرده است. اصلا ما همه برنامه ریزی مان این بود که قهرمان در تبریز معرفی شود ، استیج اصلی آنجا بود. کفاشیان در تبریز بود و همه چیز را آماده جشن کرده بودیم.»
تا به حال مشخص نشده كه چه كسی نتیجه بازی اصفهان را اشتباه به اطلاع تبریزی‌ها رسانده و این بازی كثیف را به راه انداخته است. اما بدون شك با گذشت زمان مشخص خواهد شد كه این موضوع زیر سر چه كسی بوده است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =