تسنیم نوشت:

در حالی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اطمینان از اتمام واحدهای مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس خبر داده که بررسی عملکرد شرکت ترکیه‌ای در ۸ ماه اخیر نشان می‌دهد پروژه‌های کوزو سال آینده در صورت عدم ‌بروز مسئله‌ای به اتمام خواهد رسید.

 

احمد اصغری مهرآبادی با بیان اینکه 33هزار واحد مسکن مهر در فاز 11 توسط شرکت کوزو در حال ساخت است، اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از واحدها از مرحله سفت کاری گذشته و وارد مرحله نازک کاری شده‌اند.

وی با بیان اینکه کوزو وعده داده امسال پروژه‌ها را تکمیل می‌کند، افزود: اطمینان داریم پروژه‌های کوزو امسال به اتمام می‌رسد اما به هر حال ممکن است مسائلی پیش آید که بخشی از این پروژه در ماه‌های ابتدایی سال آینده تکمیل شود.

گرچه قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در ادامه به اتمام واحدهای مسکن مهر فاز 11 در سال 94 تردید وارد می‌کند، اما واقعیت آن است که حتی اگر "مسائلی" هم پیش نیاید باز هم واحدها سال آینده تکمیل خواهد شد.

نگاهی به عملکرد شرکت کوزو در فاز 11 حاکی از آن است که از شهریور ماه سال گذشته تاکنون پروژه‌های مسکن مهر این فاز حدود 19 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند. به‌عبارت دیگر طی 8 ماه اخیر ماهانه 2.3 درصد پیشرفت فیزیکی برای پروژه‌های مسکن مهر فاز 11 ثبت شده که البته رقم قابل توجهی است.

از سوی دیگر با توجه به پیشرفت ماهانه 2.3درصدی پروژه‌های این فاز و 30 درصد باقی‌مانده تا تکمیل واحدهای مسکن مهر، نیمه اول سال آینده تاریخی خواهد بود که پرونده مسکن مهر فاز 11 کوزو در بخش ساختمان بسته خواهد شد، البته این پیش‌بینی در صورتی محقق می‌شود که "مسئله‌ای" احتمالی پیش نیاید.

 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام FI ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    5 1
    مترو و خیابانهای پرند را بسازید بقیه پیشکش
  • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    8 0
    مسكن مهر بلاي جان اعتدال...........وزير بي كفايت انتظاري جز اين نيست...