العالم نوشت:

خبرنگار العالم که در کشتی حامل کمک های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران برای مردم یمن مستقر است گفتگویی با ناخدای این کشتی کرده است. او از روی عرشه کشتی گزارش داد : ما همچنان در اقیانوس هند به سر می بریم. مشخصا در حدفاصل اقیانوس هند و نوار ساحلی شرقی کشور عمان قرار داریم.وی افزود: کشتی به مسیر خود به سمت بندر الحدیده یمن ادامه می دهد و اوضاع خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

او سپس "مسعود مير سعيد" ناخدای کشتی حامل کمک های بشردوستانه ایران در گفت وگويي به تشریح آخرین وضعیت پرداخت و تصریح کرد: ما چهار روز است که از بندر عباس حرکت کرده ایم و انشاء الله با توجه به وضعیت جوی که پیش رو داریم، حدود شش روز دیگر یعنی روز 21 ماه مه (پنجشنبه 31 اردیبهشت) به بندر الحدیده وارد می شویم. وی افزود: ما درحال حاضر در 30 مایلی سواحل عمان هستیم و مسیر ما به سمت جنوب غرب یعنی به طرف خلیج عدن ادامه دارد و موقعیت فعلی ما، در شمال اقیانوس هند و در قسمت غربی دریای عرب است. ناخدای کشتی گفت: ما پیش بینی می کنیم که با توجه به شرایط جوی، مسیر خوبی داشته باشیم و در زمان مناسب به مقصد برسیم.

49308

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    70 17
    برو به سلامت شیر ایرانی
  • صادق A1 ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    20 2
    خدا حافظتان باشدبا نزدیک شدن به سواحل یمن مراقبت بیشتری نیاز است.
  • روح الله ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    22 4
    عزيزان دلير، خدا حفظتان كند، هميشه پيروزمند باشيد.
  • نسیم A1 ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    1 1
    خدای مهربان و قادر پشت و پناهشون باشه . ان شاءالله بدون هیچ مشکلی محموله کمک ها رو بدست مردم بی گناه یمن برسونند و صحیح و سلامت نزد خانواده هاشون برگردند . مادران پدران همسران فرزندان و خواهر و برادرانی که با دل نگرانی چشم به راه برگشت عزیزانشون هستند و هر روز با چشم و دل نگران و اشکبار از خداوند میخواهند عزیزانشون دلبندانشون صحیح و سلامت برگردند. خدایا این دلهای نگران رو شاد بفرما. آمین.