انتقاد دو کاپیتان سابق استقلال و پرسپولیس:تماشاگر به دربی نمی آید چون دوست ندارد اعصابش خرد شود

افشین پیروانی و مهدی پاشازاده دلیل خالی بودن سکوهای دربی را اعتراض هواداران به شرایط دو تیم می گذارند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ دو بازیکن پیشکسوت استقلال و پرسپولیس به شدت از شرایط دو تیم انتقاد کردند و و گفتند اینکه دربی با سکوهای خالی برگزار می شود ، به دلیل نتایج ضعیف این دو تیم است. افشین پیروانی کاپیتان پیشین تیم ملی و پرسپولیس دلیل این خالی بودن سکوها را نتایج بد تیم ها دانست و گفت:« وقتی تیم ها نتیجه نگرفتند ، این طوری هم ورزشگاه خالی می شود. برای پرسپولیس امسال پلن درستی نوشته نشده بود که الان شرایط این طور است. اگر برای آسیا تیم تماشاگر دارد به خاطر این است که هنوز شانس دارند. البته آنجا هم بلیت ها رایگان است اما آن انگیزه ملی است که باعث می شود خیلی ها بیایند.»

پاشازاده هم گفت:«به هر حال بخشی از مشکلات از حرف هایی ایجاد می شود که زده می شود. در دوره ما هم پول نبود ، ولی این قدر فریاد نمی زدیم. تماشاگر برایش بازی مهم است و نتیجه . فرقی ندارد که تیم نتیجه نگیرد چون پول نیست. می گوید بازیکن باید با عشق بازی کند. تماشاگر می گوید می رویم بازی را می بینیم و اعصاب مان هم خرد می شود ، برای همین اصلا نمی آید! همین الان تماشاگری را دیدم که از اکباتان تا ورزشگاه آزادی را پیاده آمده بود. چنین کسی عاشق تیمش است و نمی پذیرد به او بگویند پول نبود و بچه ها خوب بازی نکردند یا مدام مصاحبه کردند علیه باشگاه. البته این را هم بگویم که پول حق بازیکنان است و باید باشگاه9 ها این پول ها را بدهند.»

بعد از حرف های مهدی ، پیروانی از بازیکنان دفاع کرد و گفت:«الان با گذشته فرق دارد. فوتبال حرفه ای است و بازیکن حقش است که پولش را بگیرد. بازیکن یک میلیارد قرارداد می بندد ، 20 درصد را که مالیات بر می دارد ، 20 درصد جریمه اش می کنند و 20 درصد هم وقت جدایی باید بدهد و برود. برایش 40 درصد می ماند که از آن 40 درصد ، نصفش را می گیرد. حالا اگر بشود 200 میلیون ، این پولی است که برای تخصصش می گیرد. مگر یک پزشک پول تخصصش را نمی گیرد؟ بازیکن هم حقش است که پولش را بگیرد.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =