ایرنا نوشت:

ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده گروه تروریستی داعش در فایل صوتی با ناتوان خواندن آل سعود در جنگ با یمن پیش بینی کرد که این جنگ نسخه سعودی ها را خواهد پیچید.

به گزارش ایرنا به نقل از سی ان ان، ابوبکر البغدادی افزود: آل سعود اهل نبرد نیستند و «طوفان قاطعیت» آن ها وهمی است که به زودی خودشان را نابود خواهد کرد.

این سخن البغدادی به معنی مخالفت با حمله به یمن و کشتار مردم این کشور نیست بلکه وی معتقد است ناتوانی آل سعود باعث نفوذ بیشتر ایران در منطقه شده و لازم است که خاندان سعودی نابود شوند تا به ادعای سرکرده گروه تروریستی داعش مردم حول محور خلافت ادعایی وی گرد هم آیند.

این فایل صوتی از البغدادی همچنین در شرایطی منتشر می شود که گزارش های متعددی از وخامت وضعیت جسمانی او خبر داده اند و برخی نیز شدت جراحت وی در حمله به مواضع داعش را در حدی ارزیابی می کنند که ممکن است به فلج شدن وی منجر شود.

در این فایل صوتی که «خرد و کلان هشیار باشید» نام گرفته است، البغدادی بسیاری از حاکمان منطقه از جمله آل سعود را از همپیمانان و در خدمت منافع یهودیان می خواند و در بخشی از آن می گوید: هواپیماهای حاکمان جزیره العرب کجا بودند تا یهود را در معراجگاه رسول خدا (مسجد الاقصی) هدف قرار دهند؟ حمایت آل سعود و همپیمانان آن ها از یک میلیون مسلمان برمه (میانمار) که قتل عام می شوند چنانچه گویی از مادر نزاده اند، کجاست؟ در برابر توپخانه های نصیری ها (علویان) کجا بودند؟ حاکمان شبه جزیره رسوا شده اند و عیبشان نمایان شده است؛ خیانتشان بر همه مسلمانان واضح است و حقیقت خود را نشان داده اند.

این انتقاد سرکرده گروه تروریستی داعش از سکوت آل سعود در برابر رژیم صهیونیستی نیز در حالی است که تروریست های داعش صرفنظر از کشتار مسلمانان شیعه و سنی، خود هرگز علیه صهیونیست ها اقدامی نکرده اند به طوری که مجروحان آن ها به وسیله صهیونیست ها مداوا می شوند.

البغدادی در پاسخ به اقدام نکردن علیه صهیونیست ها، شیعیان را «دشمنان نزدیک» می خواند که نابود کردن آن ها «بر نبرد با دشمن دور (صهیونیست ها) اولویت دارد.»

ابوبکر البغدادی جنگ یمن را «آخرین نفس های آل سعود» خواند و آرزو کرد این خاندان نابود شود تا «مسلمانان در حول خلافت داعش گرد هم آیند.»

خلیفه خودخوانده داعش از مسلمانان خواست که به سرزمین خلافت ادعایی او مهاجرت کنند.

گروه تروریستی داعش پس از اشغال بخش های از کشورهای عراق و سوریه جنایت ها و کشتارهای متعددی را علیه مسلمانان اعم از اهل سنت و شیعیان، مسیحیان و ایزدی ها مرتکب شده است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضارضائی IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    مثل سگ داره جون میکنه لامصب 100 تا جون داره باید با زجر بمیری
  • علی RO ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    اینکه هم عربستان و هم ایران را دشمن می خواند جالب است . من نفهمیدم بالاخره اینها با کی هستند؟ عربستان یا اسرائیل ؟این نفهم که از هر دو نیرو و تجهیزات و پول دریافت می کند از طرفی همه را دعوت به جنگ علیه اینها می کند. ظاهرا اینها همان خوارج نهروان هستند که هیچ هدفی از کشتار مسلمین نداشتند و خود را هم مسلمانتر از مسلمین می دانستند.خدایا ریشه همه شان را یکجا بکن.
    • با نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
      84 18
      عزیزم همش شانتاژ خبریه میخوان اینطوری وانمود کنند که داعش با عربستان هم دشمنه اما داعش فرزند و زاده ی خود وهابی ها و عربستانی هاست پس گول نخور
    • احسان IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
      11 5
      این ها از طرف عربستان حمایت میشن اینطوری میگن که کسی فکر نکنه آل سعود حامی ایناس سیاست انگلیسییه
    • عل اکبر A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
      7 4
      به نظر من این حرفها برای بازی دادن عوامل خودشونه . اونایی که برای جهاد به داعش پیوستندالبته به اشتباه
    • بی نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
      15 14
      عزیزم داعش رو عربستان ساخت ولی چون خود عربستان قدرت نداره حالا داعش میخواد خود عربستان رو هم بگیره. عربستان رو هم اسراییل ساخته. داستان اینه اسراییل داره کاری میکنه همه به جون هم بی افتند کسی توان مقابله با اسراییل رو نداشته باشه.
  • علی IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    63 2
    خخخ این دیگه کیه، انشالله هم ال سعود نابود شه هم داعش هم القاعده....
  • احمد IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    24 2
    تا حدی بی ربط نمی گوید قضیه شبیه داستان سلطان و شبان شده است سعودیها از ترس نابودی سلطنتشان خود را به دردسر انداخته اند شبیه سلطان که داستانش را می دانید و بالاخره نابود شد. فقط خدا بخیر کند.
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    32 1
    اقا الان کی به کیه؟؟
  • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    11 17
    خبر آنلاین عزیز بهتر نیست که کلا این آدم و تشکیلاتش تیتر خبر نباشن؟ منظورم سانسور نیست.ولی همین که به عنوان یه تیتر،مصاحبه این بابا و فعالیتهاش رو قرار میدین خودش باعث مهم شدن و جلب توجه میشه.به نظرم اگه همه خبرگذاریها به طور هماهنگ اخبار این حیوانات رو ترویج نکنن ، دیگه کسی حسابشون نمیکنه.چون پر واضحه که قدرت نظامیه اونها در برابر قدرت رسانه ای که دارند هیچی نیست.
  • تبریزلی اوغلان IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    15 13
    انصافا از حرفای این ملعون و بقیه وو حتی سناتورهای آمریکایی و عقب کشیدن صهیون ها معلومه کشور عزیزم ایران معادلات منطقه و حتی جهان رو بهم زده و به سود خودمان داره پیش میره نقشه ی شوم انگلیس واسه خاور میانه ی جدید هم پرررررررررر عاشقتم ایران یا مولا علی
  • بی نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    5 2
    ولي به نظر من همين قد كه داره پاچه صاحبشو ميگيره جالبه اين يارو هم ديگه فهميد سعوديا بي بخارن داره دندون تيز ميكنه واسه عربستان
  • بی نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    1 1
    معلومه نابودی آل سعود به نفع اونهاس می خوان جای پا برای آمریکا باز بشه
  • مخالف اسد جنایت کار A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    5 3
    آیا این خبر با اخبار قبلیتون در مورد حمایت عربستان از داعش در تضاد کامل نیست؟ چرا اخبار ضد ونقیض پخش می کنید