۰ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

از زمان شکل گیری رژیم نامشروع صهیونیستی در قلب سرزمینهای غصب شده اسلامی در فلسطین، هر روزه شاهد افزایش رنج ها و محنت های مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و ملت های منطقه هستیم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اداره کل دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه، رژیم اشغالگر قدس طی 67 سال گذشته علاوه بر ارتكاب جنایات ضد انساني در حق ملت بی گناه فلسطین، منشأ اصلی بحران هاي منطقه اي و تهدیدکننده واقعی امنيت و صلح جهاني بوده است که آثار آن هم اینک نیز در قالب بحران های منطقه قابل مشاهده است.
مصائب فعلی حدود 6 میلیون فلسطینی آواره و هزاران فلسطینی دربند زندانهای رژیم صهیونیستی که در بدترین شرایط به سر می برند و خانواده های داغدار قربانبان خشونت و تروريسم دولتی آن رژیم، جز با بازگشت کلیه آوارگان به سرزمین آبا و اجدادی خویش، رفع كامل اشغال، تعیین نظام آینده این سرزمین بر اساس همه پرسی از ملت اصلی فلسطین و نهایتاً تشكيل دولت یکپارچه فلسطين به پایتختی قدس شریف پايان نمي پذيرد.
امروزه منطقه خاورمیانه از فلسطین گرفته تا سوریه و یمن و دیگر نقاط، در آتش فتنه صهیونیستی و جریان‌های تروریستی تکفیری مورد حمایت رژیم اشغالگر قدس و سیاستهای غلط برخی دولتهای همسو با آن رژیم شعله ور است و سکوت و بی تحرکی جامعه جهانی در برابر این اقدامات، به هیچ وجه قابل توجیه نمی باشد.
جمهوری اسلامی ايران ضمن تاكيد مجدد بر حمايت از آرمان فلسطين، ملت ها و دولت های اسلامی را به هشیاری در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی و حامیان آن برای تفرقه میان امت اسلامی و فراموشی قضیه فلسطین بعنوان مسئله اصلی جهان اسلام، فرا می خواند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    12 8
    ما کاری با اسراییل نداریم در صورتیکه آدم بشه
  • بی نام US ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    6 2
    بابا بس کنید دیگه خود فلسطینی ها دارن میرن این کشور و اون کشور مذاکره میکنند که فلسطین به عنوان کشور مستقل در کنار اسراییل به رسمیت شناخته بشه شما هنوز دارید میگید دولت نا مشروع اسراییل. هیچ کشوری الان در جهان نیست که موجودیت اسراییل رو انکار کنه و همه کشورهای عربی هم اعلام کردند در صورت تشکیل کشور فلسطینی و عقب نشینی اسراییل از سرزمین های اشغالی 1967 با اسراییل رابطه برقرار میکنند این فقط شما هستید که هی دارید میگید کشور جعلی . اسراییل جنایتکار و هر کثافتی که هست واقعیت اینه که با رای سازمان ملل در سال 1948 تاسیس شده و 150 کشور جهان باهاش روابط کامل دیپلماتیک دارن پس کشور جعلی معنی نداره اینطوری بخوایم حساب کنیم خیلی از کشورهای دیگه هم جعلی هستن. بزارید این جنگ تموم بشه
  • ایرانی RO ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    0 0
    کلمه نکبت یک کلمه زشت است و بکار برن آن در رسانه ها و به زبان آوردن آن برای مسئولین کاری ناپسند و رکیک است مثلا اگر گفته می شد روز ظلم یا ویرانگری بهتر بود و اگر ایران در موقعیت کنونی برای استقلال فلسطین تلاش کند بهتر است تا نابودی اسرائیل هرچند که ما هیچ منافعی در فلسطین نداریم که از آن دفاع کنیم .