۰ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

ایسنا نوشت:

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در اکثر محورهای منتهی به شمال کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: هم اکنون برابر آخرین خبرهای دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور، محور کرج - چالوس از محدوده امیرکبیر تا تونل شماره هفت، باند شمالی آزادراه تهران - کرج از پل کلاک تا فردیس، باند شمالی آزادراه کرج - قزوین از پل فردیس تا حصارک و خروجی قم در آزادراه تهران - قم در استان تهران ترافیک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: در استان گیلان نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور رودبار - منجیل هستیم و محور سلفچگان به اراک نیز با ترافیک نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است.

رحمانی در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: هم اکنون در محورهای نکا، کیاسر و ساری در استان مازندران بارش باران گزارش شده است و در دو استان کردستان و ایلام نیز شاهد پدیده گرد و غبار هستیم.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین و ضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    0 0
    خوش ب حال هر چی علی بی غم