ایسنا نوشت:

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین وضعیت جوی کشور را تشریح کرد.

احد وظیفه با اشاره به آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، گفت: طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس و شمال شرق کشور، افزایش ابر، وزش باد، بارش رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود که این بارش‌ها در روزهای پنج شنبه و جمعه در لرستان و شمال خوزستان شدت بیش‌تری خواهد داشت.

وی برای برخی نقاط استانهای واقع در شمال غرب و غرب کشور آسمانی غبارآلود پیش بینی کرد و افزود: در روزهای پنج شبه و جمعه با افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق و تشکیل توده گرد وخاک، در برخی نقاط استانهای واقع در جنوب غرب و غرب کشور غبار آلود خواهد بود که کاهش کیفیت هوا و دید افقی انتظار می رود.

به گفته وی، استانهای البرز، تهران، قزوین، سمنان، قم، مرکزی و اصفهان فردا در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدیدی خواهد داشت و پدیده گردوخاک نیز برای این مناطق نیز رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی استان تهران نیز افزود: آسمان پایتخت برای فردا نیمه ابری، در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده و گاهی رعدوبرق و وزش باد با حداقل و حداکثر دمای 24 و 35 درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در روز جمعه آسمان تهران کمی ابری و دربعدازظهر افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده، در بعضی ساعات وزش بادشدید یا باد و گرد وخاک با دمای حداقل و حداکثر 21 و 31 درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =