۰ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱

جشنواره کن چهارشنبه با نمایش فیلم «سرت را بالا بگیر» آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این دومین بار بود که فیلمی به کارگردانی یک زن آغاز به کار جشنواره کن را کلید زد. این فیلم با استقبال بسیار خوب تماشاچیان روبرو شد، کاترین دونوو بازیگر این فیلم نیز نشان داد که در 71 سالگی هنوز از شهرت قابل توجهی برخوردار است، این مسئله را صدای تشویق‌ها حین ورود او به کاخ جشنواره تایید می‌کرد.

در لیست مهمان‌های جشنواره نام‌های آشنایی به چشم می‌خورد، ناتالی پورتمن نخستین فیلمش در مقام کارگردان را به جشنواره آورده است، نوامی واتس با فیلم «دریایی از درختان» به جشنواره آمده است، ایزابلا روسلینی که عکس مادرش اینگرید برگمن بر پوستر رسمی جشنواره نقش بسته است، رئیس هیات داوران بخش نوعی نگاه است. از دیگر افراد معروف حاضر در جشنواره امسال می‌توان جولیان مور را نام برد.

حال وهوای فرش قرمز چهارشنبه در کن شاد و فرح‌انگیز بود، قطعه‌هایی از بیتل‌ها و آهنگ معروف فارل ویلیامز «هپی» مهمان‌ها را در هنگام ورود به کاخ جشنواره همراهی می‌کرد. با وجودی که مسئولان جشنواره مخالفت خود را با سلفی گرفتن روی فرش قرمز اعلام کرده بودند، اما هر از گاهی می‌شد کسانی را دید که مشغول سلفی گرفتن هستند.

جولیان مور پیش از اکران فیلم افتتاحیه فرصتی به دست آورد تا روی صحنه به مهمانان خوش‌آمد بگوید. او امسال در جشنواره حضور یافته تا جایزه سال گذشته خود را دریافت کند، سال گذشته او نخل طلای بهترین بازیگر زن را بدست آورد، اما او زودتر از مراسم اعطای جوایز جشنواره را ترک کرده بود و موفق نشد جایزه خود را دریافت کند.

منبع : ورایتی / 13 می 

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =