واحدمرکزی خبر نوشت:

وزیر دفاع آمریکا رئیس جدید ستاد مشترک و فرمانده عملیات دریایی را معرفی کرد.
به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا وسیما،اشتون کارتر گفت:من از دیدن فاجعه فیلادلفیا غمگین شدم. یک ناو آموز از کسانی بود که در این حادثه کشته شد. این روز دردناکی برای خانواده ناو آموزان و همه آکادمی بود.
وی گفت:من امروز اینجا هستم تا ژنرال مارک میلر را به عنوان رئیس جدید ستاد مشترک و دریادار جان ریچاردسون را به عنوان فرمانده آتی عملیات دریایی اعلام کنم.رئیس جمهور اوباما این توصیه مرا پذیرفت و آنها جانشین روسای فعلی ما ژنرال ری ادویرنو و جان گرینرت خواهند شد.ری و جان در چهار سال گذشته فرماندهان بسیار خوبی بودند.
وی گفت:ژنرال مارک میلر یک مبارز و سیاستمدار است.وی علاوه بر عملیات بسیار و تجارب در افغانستان ،عراق و ستاد مشترک یک نخبه برای رهبری تغییر در ارتش است.وی در افغانستان فرمانده نیروهای ایساف بود و رهبری نیروهای ائتلاف ،متحدان وشرکای ما را برعهده داشت و به مردم افغانستان کمک کرد تا برای برعهده گرفتن مسئولیت امنیت خود آماده شوند.مارک و من یک روز پس از حمله به کنسولگری آمریکا در هرات به آنجا رفتیم و من دیدم که مارک فرماندهی را برعهده داشت و در کنار افراد من در آنجا بود.من به خاطر خلوص و قضاوت خوب وی تحت تاثیر قرار گرفتم.
دریادار جان ریچارستون نیز گزینه مشخص است. وی متفکر جسور و رهبر فوق العاده است و در بسیاری از موضوعات سخت در نیروی دریایی حضور داشته است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =