ایسنا نوشت:

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: شایعه‌ تغییر مدیریت ارشد استان فارس را غیرمستقیم از وزیر کشور و هم از مجموعه وزارت کشور سئوال کردم که تایید نشده است.

جعفر قادری در حاشیه برگزاری جلسه مشورتی روسای شوراهای کلان‌شهرهای کشور در شیراز، در جمع خبرنگاران با تصریح این‌که تغییر در سطح مدیریت ارشد استان فارس در دولت مطرح نیست، لزوم خودداری از طرح و اشاعه شایعات را خواستار شد.

وی همچنین درباره حادثه‌ای که برای علی‌ مطهری در شیراز رخ داد نیز گفت: گزارش‌ها از کانال‌های مختلف جمع‌آوری و به دستگاه قضایی ارائه شده است.

وی با بیان این‌که «برخی مسائل موضوعیتی با مسئولیت وی به‌عنوان نماینده مجلس ندارد»، تاکید کرد: موضوعات مربوط به حوزه کاری دولت و دستگاه قضایی را باید از مسئولان قوای مجریه و قضائیه طرح سئوال و پیگیری کرد.

نماینده مردم شیراز با بیان این‌که «با آقای علی مطهری در دیدگاه‌ها و تفکرات سیاسی، اختلافات اساسی داشته و دارد و به‌ هیچ عنوان همسو نیست»، خاطرنشان کرد: دیدگاه‌های سیاسی افراد محترم است و هرکس می‌تواند یک دیدگاه خاص داشته باشد اما بحث رفاقت و دوستی ما با آقای مطهری ادامه دارد و همواره از نظرات یکدیگر در مسائل کاری مجلس استفاده کرده و می‌کنیم.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =