سردار نقدی: این همه کالای خارجی دربازار چه می کند؟/به جای خودمان برای چینی ها شغل ایجاد کرده ایم!

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به جای اینکه چشم امیدمان برای رونق تولید و اقتصاد کشور به خارج باشد و همه چیزمان را منوط به رفع تحریم ها کنیم، باید به توان داخلی توجه کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی روابط عمومی بسیج؛ سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: پس از اسلام و ولایت فقیه، بیشترین هجمه دشمن علیه بسیج است چراکه این بسیجیان هستند که راه را برای نفوذ دشمن در جنگ سخت و جنگ نرم بسته اند.

سردار نقدی عرصه اقتصادی را عرصه ی جنگ امروز دانست و افزود: این بسیجیان هستند که با تشکیل گروه های جهادی و فعالیت در عرصه های اقتصاد مقاومتی، بدون اینکه یک ریال هزینه را به دولت تحمیل کنند، یکصد هزار شغل ایجاد کرده و حماسه بزرگی آفریدند.

وی فتح سنگر به سنگر قلب ها و دل های مردم کشورهای منطقه بوسیله تفکر انقلاب اسلامی را مهمترین عامل عصبانیت دشمن از انقلاب دانست و گفت: درب های خانه های مردم در اقصی نقاط جهان بر روی تفکر انقلاب باز است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: دشمن برای مقابله با این جریان، گروه های تکفیری راه می اندازد و اسلام را در مقابل اسلام قرار می دهد و این رزمندگان و مجاهدان مسلمان هستند که از کشمیر تا یمن با الگوگیری از ملت ایران در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی می کنند.

وی ادامه داد: در حالیکه رژیم آمریکایی صهیونیستی آل سعود با پیشرفته ترین تکنولوژی ها و به روزترین بمب ها و جنگنده ها به بمباران کور زنان و کودکان بی دفاع می پردازد، مجاهدین یمنی در حال پیشروی و تحکیم و تثبیت پیروزی های خود هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به اینکه بیشترین تجهیزات نظامی را آمریکا در اختیار آل سعود برای قتل عام مردم یمن قرار می دهد، خطاب به نخبگان و دانشگاهیان آمریکایی گفت: ننگ بر آن دانشمند و دانشگاهی که ابزار و سلاح درست می کند برای دولتی که آن را علیه کودکان و زنان بی دفاع استفاده می کند و با کودک کشی برگ جدیدی از جنایت را در تاریخ رقم می زند.

وی در خصوص جبهه مقاومت اسلامی ابراز داشت: این جبهه مردمی مقاومت متکی به اسلام بوده و شجره طیبه ای است که در نهایت با فتح بیت المقدس پیروزی را از آن خود خواهد کرد.

سردار نقدی استان مرکزی را استانی ممتاز در عرصه صنعت و تولید معرفی کرد و گفت: مردم این استان باید با حضور موثر و فعال در عرصه ی صنعت و تولید، الگویی موفق را برای تمام کشور ایجاد کنند و این کار با توجه به استعدادها و ظرفیت های فراوان استان شدنی است.

وی تعصب نسبت به تولید ملی را اصلی مهم برای شکوفایی تولید ملی دانست و تاکید کرد: باید پرسید این همه کالای خارجی در بازار ما چه می کند و چرا با واردات بی رویه برای جوان چینی یا اروپایی کار و شغل ایجاد می کنیم در حالیکه صنایع ما به همین دلیل و با کمتر از یک سوم ظرفیت خود در حالت نیمه جان فعالیت حداقلی دارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: کسانی که به دنبال فساد اقتصادی هستند بدانند یکی از بزرگترین مظاهر فساد اقتصادی، وارد کردن کالایی است که امکان تولید در داخل را دارد که باید در مقابل اینها واکنش نشان داد و تا به حال تذکر و نصیحت بسیار داده شده و امروز نیازمند اقدام عملی هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: به جای هفتاد روز اعتراض غیرقانونی که از روی ناچاری، بیکاری و مشکلات است، باید با شعار "ما می توانیم" علیه واردات کالایی که تولید داخلی دارند، هفت روز اعتراض قانونی و عزتمندانه داشت که این نشان از توانایی ساختن و عزت کارگر ایرانی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در پایان سخنان خود اظهار داشت: به جای اینکه چشم امیدمان برای رونق تولید و اقتصاد کشور به خارج باشد و همه چیزمان را منوط به رفع تحریم ها کنیم، باید به توان داخلی توجه کرد چراکه اقتصاد باید از درون حرکت کند و این عزم ملی می طلبد.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =