عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه فیلم "قصه ها" به بیان واقعیات جامعه پرداخته، خبر داد: در جلسه هفته آتی کمیسیون با حضور مسئولان وزارت ارشاد به بررسی زوایای مختلف این فیلم خواهیم پرداخت.

مفید کیائی نژاد در گفت و گو با خانه ملت، از حضور اعضای کمیسیون فرهنگی در محل وزارت ارشاد در روز دوشنبه (21 اردیبهشت ماه) جهت تماشای فیلم "قصه‌ها" با حضور برخی عوامل آن خبر داد و گفت: "قصه ها" روایتی از واقعیت های موجود در جامعه است و رفتارهای ناشایست برخی کارمندان ادارات با مراجعین را نشان میدهد که خلاف تکریم ارباب رجوع بوده و ما نیز وقوع این اتفاقات را قبول داریم اما از طرف دیگر این فیلم بدآموزی هایی نیز دارد که بسیار باید مراقب آن بود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص مضمون این فیلم بیان داشت: هر فیلمی محاسن و معایبی دارد اما گاهی اوقات معایب یک فیلم به محاسن آن می چربد.

کیائی نژاد ادامه داد: قرار است در جلسه کمیسیون که طی هفته آتی برگزار می شود با حضور مسئولان وزارت ارشاد به بررسی زوایای مختلف این فیلم بنشینیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: فیلمی که برای ما به نمایش درآمد اصل فیلم "قصه ها" بود که ظاهرا در اکران عمومی، قسمت هایی از آن حذف شده است لذا در جلسه هفته آتی با مسئولان سازمان سینمایی و وزارت ارشاد این فیلم را بررسی می کنیم.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =