مهر نوشت:

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و بروز گرد و خاک در تهران و ۵ استان دیگر و رگبار و رعد و برق در نیمه شمالی کشور طی دو روز آینده خبر داد.

احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های البرز، دامنه های مرکزی زاگرس و شمال شرق کشور، افزایش ابر، وزش باد، بارش رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

به گفته وی، شدت بارش روزهای پنج شنبه و جمعه در لرستان و شمال خوزستان خواهد بود. امروز برخی نقاط استان های واقع در شمال غرب و غرب کشور غبار آلود پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: در روز های پنج شنبه و جمعه با افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق و تشکیل توده گرد و خاک، در برخی نقاط استان های واقع در جنوب غرب و غرب کشور غبار آلود خواهد بود که کاهش کیفیت هوا و دید افقی انتظار می رود.

وظیفه تصریح کرد: روز جمعه استان های البرز، تهران، قزوین، سمنان، قم، مرکزی و اصفهان در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود که پدیده گرد و خاک برای این مناطق رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: پنج شنبه و جمعه غرب خلیج فارس و شنبه خلیج فارس مواج است.

وی یادآور شد: فردا آسمان پایتخت نیمه ابری در پاره ای نقاط همراه با بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد است. بیشینه و کمینه دمای تهران با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ۳۵ و ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    0 0
    خفه شدیم