علی دایی ستاره سرشناس فوتبال ملی ایران بار دیگر از کارلوس کروش حمایت کرد. او می گوید سرمربی تی ملی یک لمپن نیست. شخصیتی حرفه ای دارد و سعی می کند حرفه ای عمل کند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ علی دایی سرمربی ابتدای فصل پرسپولیس که هنوز بسیاری از منتقدان این تیم می گویند نتایج بد تیم در این فصل ناشی از یارگیری بد اوست می گوید:«به مرور زمان خیلی ها فهمیدند چه کسانی به این تیم خیانت کردند و چرا آن اتفاقات افتاد. من تمایلی به حرف زدن در این باره ندارم . آنها را به خدا واگذار می کنم.»

دایی برای پرسپولیس در دربی آرزوی پیروزی دارد و فینال مورد علاقه اش برای لیگ قهرمانان اروپا را هم فینالی می داند که در آن بارسا بتواند حریفش را شکست دهد. دایی اما یک دلیل دیگر هم برای سخن گفتن دارد ، بحث تیم ملی و این دعواهایی که از پی هم به راه می افتد. او که در یکساله گذشته همواره کنار کارلوس کروش بوده و از حامیان مربی پرتغالی و به تازگی دوست صمیمی اش یعنی افشین پیروانی هم به کادرفنی تیم ملی اضافه شده است ، می گوید:«این انتقادها را قبول ندارم. کارلوس کروش یک مربی حرفه ای است. به کار بردن واژه لمپن برای یک مربی حرفه ای مثل او درست نیست. او از لحاظ فنی از همه بالاتر است و مربی تیمی مثل رئال مادرید بوده.»

مشروح این گفت و گوی خواندنی را می توانید در خبرورزشی امروز بخوانید.

 

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =