واحد مرکزی خبر نوشت:

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجاوز سعودیها به مردم مظلوم یمن هیچ توجیه دینی، انسانی، عاطفی و منطقی ندارد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سلامی در کنگره شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد در سنندج افزود: مردم بی دفاع یمن هیچ آسیبی به دولت سعودی نرسانده اند جز اینکه در این کشور به سعودی ها خدمت و برای آنها کار کرده اند.
وی با بیان اینکه بزرگترین یاران پیامبر یمنی بودند، خاطر نشان کرد: رژیم سعودی ظالمانه ترین و وحشیانه ترین حملات را علیه مردم یمن انجام می دهد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان وضعیت کنونی در عراق و سوریه ، ظهور گروه های تروریستی و کشتار مسلمانان در این کشورها را ناشی از سیاستهای آمریکا و اسرائیل و پیروی های کورکورانه بعضی از دولتهای منطقه بیان کرد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 2
    برای همین وقتی خبر را شنیدیم شوکه شدیم. عربستان به جای بمباران مردم یمن می تونست اونها رو دور میز مذاکره جمع کنه و راه میانه ای رو برای یمن ایجاد کنه. آخه بمب چه دردی رو دوا می کنه؟ مردم یمن نمی ذارن کشورشون تحت سلطه عربستان باشه اما به دلایل فرهنگی ممکنه به داشتن روابط استراتزیک با عربستان استقبال کنند. چرا خرابش کردی عربستان؟ آخه انسان عاقل کارت برنده خودش رو می سوزونه؟