۰ نفر
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۵

تسنیم نوشت:

آویدگور لیبرمن، رئیس حزب اسرائیل بیتنا روز گذشته (دوشنبه) به شدت از بنیامین نتانیاهو انتقاد کرد و وی را به دروغگویی به مهاجران در جریان کمپین انتخاباتی متهم کرد. به گزارش جروزالم پست لیبرمن دوشنبه گذشته اعلام کرد که به ائتلاف نتانیاهو نخواهد پیوست. از آن زمان به بعد اعضای حزب لیکود حاضر در کنست وی را به خیانت به رای دهندگانی که خواهان ورود وی به ائتلاف نتانیاهو بودند متهم کردند.

لیبرمن نیز در جواب اعلام کرد در تمام طول مدت کمپین انتخاباتی وی هیچ قولی مبنی بر حمایت از نتانیاهو نداده بود. وی دراین باره گفت: تنها فردی که رای‌دهندگان را فریب داد نتانیاهو بود که گفت به آنها کمک خواهد کرد. او دروغ گفت. توافقات ائتلافی هیچ قولی به مهاجران نمی‌دهند و این (اقدام نتانیاهو) در واقع دروغگویی نامیده می‌شود.

لیبرمن به مهاجران روسی زبان قول داد که اطلاعات تماس نتانیاهو و زیو الکین، رهبر ائتلاف را در اختیار آنها قرار خواهد داد تا بتوانند از آنها شکایت کنند.: رئیس حزب اسرائیل بیتنا نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به دروغگویی و فریب مهاجران در زمان انتخابات متهم کرد.

به گزارش جروزالم پست لیبرمن دوشنبه گذشته اعلام کرد که به ائتلاف نتانیاهو نخواهد پیوست. از آن زمان به بعد اعضای حزب لیکود حاضر در کنست وی را به خیانت به رای دهندگانی که خواهان ورود وی به ائتلاف نتانیاهو بودند متهم کردند.

لیبرمن نیز در جواب اعلام کرد در تمام طول مدت کمپین انتخاباتی وی هیچ قولی مبنی بر حمایت از نتانیاهو نداده بود. وی دراین باره گفت: تنها فردی که رای‌دهندگان را فریب داد نتانیاهو بود که گفت به آنها کمک خواهد کرد. او دروغ گفت. توافقات ائتلافی هیچ قولی به مهاجران نمی‌دهند و این (اقدام نتانیاهو) در واقع دروغگویی نامیده می‌شود. لیبرمن به مهاجران روسی زبان قول داد که اطلاعات تماس نتانیاهو و زیو الکین، رهبر ائتلاف را در اختیار آنها قرار خواهد داد تا بتوانند از آنها شکایت کنند. 

52308

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    2 0
    یعنی شماخودتون برای کسب رای دروغ نمیگید؟؟؟؟؟؟