هزینه های جراحی بینی، راهی برای معافیت از سربازی، حواشی ادامه دار مرگ دختر مهابادی و چند خبر دیگر در روز ۲۱ اردیبهشت ۹۴، از پرمخاطب‌ترین خبرهای گروه جامعه خبرآنلاین بودند.

ایران یکی از رتبه های بالای جراحی زیبایی را در دنیا دارد. اما هر جراحی زیبایی چقدر خرج بر می دارد؟ گزارشی دراین باره را اینجا بخوانید.

امروز در خبری اعلام شد که دو عامل تهدیدی برای مردانگی هستند؛ بازی های کامپیوتری و پرنوگرافی. این هشدار یک پروفسور آمریکایی است که می توانید مشروحش را در این خبر بخوانید.

حواشی مرگ جنجالی مهماندار هتلی در مهاباد هنوز ادامه دارد. هرچند که ظاهرا اوضاع شهر بسامان شده است، اما مسوولان قضایی و انتظامی همچنان سعی در شفاف سازی موضوع دارند. دادستان مهاباد گفته این دختر قصد ازدواج با مسافر هتل را داشته است. این خبر را دراین باره از دست ندهید.

ظاهرا سربازی تا وقتی در ایران اجباری است، خبرهایش هم برای مردم جذابیت دارد. سردار کمالی، امروز پاسخ تعداد زیادی از مخاطبان خبرآنلاین درباره تکلیف کسرخدمت سربازی نخبگان را داد که می توانید این پاسخ را اینجا بخوانید.

اما یکی از دیگر از خبرهایی که امروز مورد توجه قرار گرفت، توقف نرخ رشد انتشار دی اکسید کربن با توجه به رشد اقتصادی جهان بود. این خبر مهمی برای ادامه حیات زمین با این جمعیت رو به رشد فعلی است. توضیحات بیشتر را در این خبر بخوانید.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415710

برچسب‌ها