۰ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

رئیس کمیته انضباطی گفت: منتظر گزارشات نمایندگان و ناظرین مسابقات هفته بیست و نهم هستیم تا هرچه زودتر رای تخلفات تیم ها را صادر کنیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون؛ اسماعیل حسن زاده درباره تخلفاتی که در برخی از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال رخ داد گفت: در دو دیداری که به میزبانی تهران بود و دیدار نفت مسجد سلیمان از سوی تماشاگران و بعضا برخی از عوامل تیم ها تخلفاتی صورت گرفت که ناظرین انضباطی، گزارشات خود را ارائه کرده اند اما کمیته انضباطی منتظر ارائه گزارش مقامات رسمی بازیها است تا با بررسی بیشتر و دقت کامل رای های مربوط به تخلفات را صادر کنیم.
وی درباره دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران گفت: امیدواریم شاهد برگزاری مسابقه ای به دور از هر گونه حاشیه باشیم. در این دیدار بدون شک ناظریرن محسوس و نامحسوس کمیته انضباطی حضور خواهند داشت و تمامی اتفاقات را رصد خواهند کرد. با توجه به برگزاری هفته های پایانی رقابتهای لیگ برتر، حساسیت کمیته انضباطی چند برابر شده تا از هر گونه تخلف و مشکل جلوگیری کنیم.
وی گفت: حتما جلساتی را با مقامات برگزار کننده بازی، مشوقین و برخی از عوامل تیم ها برگزار خواهیم کرد و توضیحات لازم را ارائه می دهیم تا شاهد برگزاری دیداری جذاب و به دور از هرگونه حاشیه و تنش باشیم. با توجه به اینکه تیم پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در بازیهای جام باشگاهها حضور دارد، این شهرآورد تمرینی برای تماشاگرانش خواهد بود که همچون دیدار گذشته فقط به تشویق تیم خود بپردازند.
رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: از تماشاگران می خواهم فقط به تشویق تیم خود بپردازند و در امر داوری دخالت نکنند. خوشبختانه تماشاگران ما به بلوغ فکری رسیده اند و در این فصل کمتر به داوری مسابقات اعتراض کرده اند. امیدوار هستیم تا شاهد بازی جذاب و به دور از هر گونه حاشیه از هر دو تیم باشیم و سکوها نیز با تشویق تیم خود، به جذابیت بازی شهرآورد بی افزایند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =