نعیمی رز: طرح سه فوریتی توقف مذاکرات تبلیغاتی بود

مقابله با تهدیدات آمریکا نباید به این صورت انجام شود که بخواهیم مذاکرات را متوقف کنیم زیرا اگر این راه روش درستی بود مطمئنا مقام معظم رهبری شخصا دستور توقف مذاکرات را تا پایان تهدیدات آمریکا صادر می کردند.

به گزارش برنا، صفر نعیمی رز عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح سه فوریتی توقف مذاکرات را که برخی از نمایندگان برای مقابله با تهدیدات آمریکا درخواست کرده بودند گفت: این طرح تنها توسط یکی دو نفر از نمایندگان مطرح شده بود که با مخالفت شدید نمایندگان مجلس روبرو شد و جلوی مطرح شدن آن در صحن مجلس گرفته شد.

وی افزود: مقابله با تهدیدات آمریکا نباید به این صورت انجام شود که بخواهیم مذاکرات را متوقف کنیم زیرا اگر این راه روش درستی بود مطمئنا مقام معظم رهبری شخصا دستور توقف مذاکرات را تا پایان تهدیدات آمریکا صادر می کردند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگانی که این مساله را مطرح کرده اند، بیشتر تلاش داشتند تا در آستانه سفری که به شهرستان های خود دارند از این صحبت ها و حرف ها استفاده تبلیغاتی به عمل آورند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نمایندگان خود در طول مذاکرات و در آستانه توافق نکات لازم را به مسوولین مذاکره کننده تذکر می دهند بنابراین تا حد امکان باید از این گونه رفتارهای هیجانی و احساسی جلوگیری به عمل آید.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =