رییس سازمان لیگ برتر می گوید تیم های ذوب آهن و استقلال همکاری کنند تا دربی و فینال جام حذفی در زمان های جدید برگزار شود.

مهدی تاج رییس سازمان لیگ برتر در گفت و گو با خبرآنلاین ؛با اشاره به دربی پایتخت و فینال جام حذفی می گوید:«امروز جلسه ای را در همین زمینه برگزار می کنیم تا تصمیمات لازم را در این زمینه بگیریم.بازی استقلال و پرسپولیس دیگر تاثیری در قهرمان شدن یا سقوط تیم ها ندارد.سهمیه هم که وسط نیست . ما باید به این بازی ملی نگاه کنیم.سه شنبه هفته آینده پرسپولیس باید بازی سختی را مقابل الهلال انجام بدهد.این بازی ها برای ایران اهمیت زیادی دارد و از استقلالی ها می خواهیم که در این زمینه سازمان لیگ را کمک کنند. به نظر ما بهتر است دربی در روز پنجشنبه برگزار شود.»

تاج درباره فینال جام حذفی و پافشاری ذوب آهنی ها برای انجام مسابقه در تاریخ مقرر شده گفت:«از ذوبی ها هم می خواهم که ما را همراهی کنند.نمی توانیم در فاصله 48 ساعت پس از بازگشت نفت به تهران برای آنها فینال جام حذفی را برگزار کنیم.بازی نفت هم برای ما حکم بازی های ملی را دارد.نمایندگان ایران باید با آرامش بازی های لیگ قهرمانان را برگزار کنند.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =