یکی از روزنامه های صبح در گزارشی که از دفتر احمدی نژاد در ولنجک منتشر کرده، به موضوع تردد حسین رضازاده به این دفتر اشاره کرده است.

در این گزارش آمده است: از یکی از همسایه‌ها در کوچه روبه‌رویی دفتر، پیش از آنکه وارد خانه‌اش شود، می‌پرسم: می‌دانید دفتر احمدی‌نژاد اینجاست؟ می‌داند و احمدی‌نژاد را هم هر از گاهی می‌بیند، اما چیز بیشتری نمی‌گوید. می‌پرسم با او صحبت هم کرده‌اید؟ می‌گوید: «سؤال‌های خطرناک سیاسی نپرس» و در را می بندد. محمد که ساکن ولنجک است تردد بسیاری را به این ساختمان دیده است، او حتی حسین رضازاده را هم دیده است که به دفتر رئیس جمهوری سابق می‌رفته.اینجا را ببینید.

خاطره هادی خامنه ای از تظاهرات برای طرفداری از احمدی نژاد

سیدهادی خامنه ای گفت: یک‌سری کارهای سیاست‌مدارانه هست که من هنوز نفهمیده‌ام چه فرمولی دارد، برای نمونه احمدی‌نژاد در اجتماعاتش طرفدارانی داشت که سنتی‌ها به آنها و ظاهرشان ایراد می‌گرفتند، اما مشکلی پیش نمی‌آمد.اینجا را ببینید.

 

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اگر تخلف 32 میلیاردی در وزارت علوم دولت سابق ثابت شود به طور جدی از سوی این کمیسیون پیگیری خواهد شد، گفت: نتایج این بررسی را به گوش مردم می‌رسانیم چراکه این حق دانشجویان است که بدانند چه کسانی در این فساد نقش داشته‌اند.اینجا را ببینید.

 سیدهادی خامنه ای :نامزد مجلس نمی شوم

سیدهادی خامنه ای در پاسخ به این سوال که:"احتمال دارد آقای سید‌هادی خامنه‌ای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شود؟ " گفت: کار در مجلس نیاز به نشاط جسمی و روحی دارد، من الان مشغول این کار (مدیریت پژوهشکده تاریخ اسلام) هستم و اگر از ابتدا هم همین کار را راه می‌انداختم بهتر و مؤثرتر بود و پشیمانم که چرا سالیانی از عمر را صرف کارهای دیگر کردم. اینجا را ببینید.

مخالفت رییس‌مجلس با «طرح توقف مذاکرات هسته‌ای»

سیدباقر حسینی، به نقل از علی لاریجانی گفت: در حال حاضر در آمریکا سیاستمداران این کشور در دو حزب دموکرات و جمهوریخواه با یکدیگر مشکل دارند اما ما در جمهوری اسلامی ایران با تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای هیچ مشکلی نداریم بلکه از آنان حمایت می‌کنیم بنابراین بهتر است به دور از جوزدگی و تصمیمات ناپخته واکنش مجلس به مصوبه سنا، صدور یک بیانیه باشد.اینجا را ببینید.

ترکیه هم کاندیدا شوی رای می آوری

حجت الاسلام والمسلمین بهمن شریف زاده(از نزدیکان مشایی) با بیان اینکه امروز محبوببت دکتر احمدی نژاد فقط مختص به ایران نیست بلکه در بسیاری از کشورهای جهان این محبوبیت وجود دارد، گفت: عبدالله گل رئیس جمهور پیشین ترکیه در دیدار با دکتر احمدی نژاد خطاب به وی گفت اگر شما در این جا هم کاندیدای ریاست جمهوری شوید حتما رای خواهید آورد.اینجا را ببینید.


دانشجویان مهاجر افغانستانی در همایش "۳۰ سال خون شریکی" با نگارش نامه‌ای از رهبری خواستند تا بتوانند "پس از سال‌ها انتظار" برای "بهره‌مند شدن از رهنمودها و فرمایش‌هایشان" به دیدار ایشان بروند. برای خواندن این نامه اینجا را ببینید.

 سخنان امام را تفسیر می کنند وبرای تفریح دائما به کیش می روند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: پیام امام برای همین امروز است و نیاز به تفسیر ندارد. ثانیاً اگر بنا باشد که تفسیری از بیان امام (ره) بگیریم این تفسیر را از کسی که حال و هوای امام (ره) را داشته باشد خواهیم گرفت. ارتباط فیزیکی، رفت و آمد خانگی و همسایگی ملاکی برای تفسیر امام (ره) نیست.اینجا را ببینید.


به محض اعلام انتخاب استاندار جدید مرکزی، جمعی از مخالفان این انتصاب با تجمع در مقابل استانداری اراک ضمن فتنه گر خواندان زمانی قمی اعتراض خود را نسبت به انتخاب وی نشان دادند در این خصوص عدم حضور آیت الله دری نجف آبادی در مراسم معارفه و همچنین ابراز گلایه وی از عدم لحاظ نمودن مشورتش در انتخاب استاندار جدید به شایعات دامن بیشتری زد. اینجا را ببینید.

 

212 / 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415374