۰ نفر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

مهر نوشت:

مشاور پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه سرعت وزش باد در پایتخت رو به کاهش است، گفت: حدود نیم ساعت قبل سرعت باد معادل ۴۳ کیلومتر در ساعت بود و در حال حاضر به ۳۶ کیلومتر در ساعت رسیده است.

پرویز رضازاده افزود: شرایط وزش باد در فصل بهار با این سرعت طبیعی است و احتمال پیش آمدن شرایطی مانند طوفان سال گذشته در پایتخت با این سرعت وزش باد پیش بینی نمی شود.

به گفته وی، حدود نیم ساعت پیش وزش باد در پایتخت با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت در اوج خود قرار داشت و در حال حاضر این سرعت رو به کاهش است اما تا ساعات آغازین شب وزش باد در تهران ادامه خواهد داشت.

مشاور پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه شرایط مشابه امروز، پنجشنبه گذشته نیز در پایتخت اتفاق افتاد، اظهار داشت: در فصل بهار به کرات شاهد بروز وزش باد با این سرعت هستیم و تاکنون توفانی مانند سال گذشته پیش بینی نشده است.

رضازاده در پاسخ به اینکه احتمال بروز گردوغبار در اثر وزش بادی با این سرعت در پایتخت وجود دارد، گفت: به جز مناطق کویری جنوب استان و گرمسار در استان سمنان، به دلیل سبز بودن اکثر مناطق و بارندگی های پراکنده بعید است که گرد و خاک خاصی پدید آید.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرزاد A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    2 0
    همون اول که اعلام کردن میشود. اطمینان حاصل شد که نمیشود. طبق معمول برعکس