۰ نفر
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹
پزشکیان: پیش‌بینی آرایش مجلس آینده زود است

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان این‌که «طیف‌های مختلف جامعه باید زبان و نگاه مشترکی داشته باشند» گفت: پیش‌بینی آرایش مجلس آینده از الان ممکن نیست و به روند فعالیت‌های اجتماعی و کسانی در انتخابات حضور می‌یابند بستگی دارد.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: ‌یکی از مشکلاتی که امروزه در کشور داریم این است که چون سیستم هماهنگی وجود ندارد، هرلحظه ممکن است عده‌ای جمع شوند اما اتفاق دیگری رخ دهد؛ لذا نمی‌توان در این زمینه روندی را پیش‌بینی کرد. زمانی می‌توان روند را پیش‌بینی کرد که همه احزاب شکل گرفته با اهداف روشن و با یک جمعیت تعریف شده تصمیم‌گیری کنند. اما در حال حاضر هیچ چیزی معلوم نیست.

وی خاطرنشان کرد:‌ نمی‌توان گفت که فردا چه کسی چه چیزی را می‌خواهد بگوید، یا اگر فردی حرفی را بیان کرد آیا پس از آن می‌تواند در انتخابات حضور یابد یا خیر.

وی درباره این‌که اصلاحات برای ورود به انتخابات از چه الگویی تبعیت خواهد کرد؟ گفت: به این موضوع فکر نکردم، اما معتقدم قدم اول برای هر طیفی داشتن زبان و نگاه مشترک است؛ نه این‌که عده‌ای جمع شوند و بعد هر کدام دسته دسته بخواهند به عرصه‌ انتخابات ورود کنند.

29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =