۰ نفر
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۹

دیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: طی تصمیمات متخذه در هیات مدیره سازمان، تمامی بیمارستان های تامین اجتماعی در سطح کشور سه ستاره می شود.

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل  از سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در جمع مسوولان بیمارستان فارابی مشهد افزود: طی روندی سه ساله، بدنبال ارتقای هتلینگ بیمارستانی هستیم تا بتوانیم رضایتمندی هرچه بیشتر بیماران را فراهم کنیم.

او با اشاره به ارتباطات طولانی و پیچیده بودن مدیریت در بیمارستان ها خاطر نشان کرد: درصددیم تا با اجرای طرحی جامع، بسیاری از مشکلات در حوزه مکاتبات اداری و کمبود نیروی انسانی را رفع کنیم.

درخشان استقرار سیستم «هیس» - his - را گامی بزرگ در سیستم مدیریتی برشمرد و اگفت: مهمترین و بزرگترین هدف ایجاد سیستم «هیس»، استفاده مدیریتی و تصمیم گیری در سطح کلان سازمان بر مبنای داده های واقعی ولحظه ای است.

او همچنین به مناسبت روز مامایی، از ایجاد رضایت درونی شخص، به عنوان مهمترین شاخصه، در زندگی اجتماعی افراد سخن گفت و تصریح کرد: صاحبنظران در بحث روانشناسی مدیریتی تاکید دارند که رضایت درونی مهمترین عامل محرک فعالیت است و در حرفه مامایی این مساله بگونه ای شاخص تر خواهد بود.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی از نشاط و شادابی محیط کار به عنوان اصلی تاثیرگذار در زندگی اجتماعی افراد یاد کرد و گفت: میزان شادابی و نشاط در محیط کاری می تواند تاثیر مستقیمی بر روابط خانوادگی و به تبع آن، انگیزه کاری داشته باشد.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اباصلت چراغی A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    2 0
    چیزی که خیلی واجبه اینه که :هنگام مراجعه بیماران تامین اجتماعی به کلیه بیمارستانهای خصوصی ودانشگاهی میبایست دفترچه بیمه رابعنوان بیمه گراول ازمراجعه کننده قبول کنن اگراین کارانجام بشه ازدرجه یک کردن بیمارستانهای تامین اجتماعی اولویتش بیشتره.