مسئولان نفت معتقدند اگر قرار باشد در روز 10 خرداد با ذوب آهن در جام خذفی بازی کنند بهتر است اصلا در این بازی به میدان نروند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مسئولان باشگاه نفت مسئولان سازمان لیگ برتر را تهدید کردند که چنانچه بخواهند فینال جام حذفی را روز دهم خرداد برگزار کنند از حضور در این بازی انصراف می دهند. نفتی ها که بیش از 3 ناه است هر 4 روز یکبار به مصاف حریفان می روند با صعود از گروه آسیایی شان باید روزهای 29 اردیبهشت در تهران و 6 خرداد در ریاض به مصاف الاهلی عربستان بروند. آنها بامداد هفتم بازی شان با الاهلی تمام می شود و تا به تهران برگردند ، هفتم خرداد را هم از دست دادند و عملا تمرین روز هشتم و نهم شان هم به ریکاوری بعد سفر و قبل مسابقه می گذرد . یعنی بدون هیچ تمرینی باید به فینال حذفی بروند.

اتفاقی که حاضر به انجامش نیستند و مدیران نفت از سازمان لیگ خواستند بازی شان به جای دهم در تاریخ 12 خرداد برگزار شود و آنها بتوانند با دو روز استراحت و تمرین به دیدار راه آهن اصفهان بروند. 12 خرداد یک روز پیش از سفر تیم ملی است. 

در ابن صورت ملی پوشان نفت هم می توانند تیم ملی را همراهی کنند. ولی سازمان لیگ اصرارش بر برگزاری بازی در دهم خرداد است و نفتی ها این را نمی پذیرند و می گویند ترجیح می دهند در این روز اصلا در جام حذفی بازی نکنند. علیرضا منصوریان سرمربی نفت اما حاضر نمی شود در این باره با صراحت سخن بگوید و تنها تاکید می کند:«اگر قرار به انتخاب باشد ما به جای پرچم نفت ، پرجم ملی مان را انتخاب می کنیم چون حتی به رغم شانس کمی که داریم باید در آسیا برای افتخار ایران بجنگیم. اگر رقابت آسیایی مان برای بزرگواران لیگ مهم هم نباشد ، ما نمی توانیم در رقابت با حریف عربستانی کم بگذاریم و انرژی مان را تقسیم کنیم.»

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =