۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

ایسنا نوشت:

احد وظیفه، مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی شدت بارش در استان های کهگیلویه و بویراحمد، جنوب لرستان، خراسان رضوی و فارس خواهد بود. در برخی ساعات احتمال بارش تگرگ به صورت محلی در این استان ها وجود دارد.

وی افزود: مجددا با تقویت این سامانه طی روزهای شنبه و یکشنبه در اکثر نقاط کشور ابرناکی، وزش باد، رگبار باران و رعدو برق پیش بینی می شود. شنبه و یکشنبه شدت بارش در استان های واقع در دامنه مرکزی و جنوبی زاگرس، مرکز و شمال شرق کشور خواهد بود. طی روزهای شنبه و یکشنبه پدیده باد و گردوخاک در استان های واقع در جنوب شرق کشور رخ خواهد داد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: در روز شنبه 19 اردیبهشت ماه نیز هوای شهر تهران نیمه ابری تا ابری در ژاره ای نقاط همراه با بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز 26 درجه سانتیگراد و کمینه آن 15 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی گفت: هوای شهر تهران در روز یکشنبه نیز ابری در پاره ای نقاط همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز 26 درجه سانتیگراد و کمترین آن به 15 درجه سانتیگراد می‌رسد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =