واحد مرکزی خبر نوشت:


دبیر شورای عالی امنیت ملی با محکومیت جنایات آل سعود در یمن تصریح کرد : امروز مسببان و حامیان این جنایات باید پاسخگوی این رفتار زشت خود باشند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت : امروز هر کس بخواهد برای اسلام  ،  انقلاب  و  مقام  معظم رهبری سربازی کند باید برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کند.

آقای شمخانی امروز در مراسم سی وسومین سالگرد آزاد سازی هویزه افزود :  امروز باید رقابت و تلاش برای حل مشکلات کشور باشد  و  باید  با  برنامه ریزی و همدلی برای این مهم گام برداریم .

وی با اشاره به اینکه ملت ایران ثابت کردند که هیچ کس نمی تواند  با   زبان  زور و  تهدید  با  او سخن  بگوید گفت  : مردم خوزستان به ویژه  عشایر غیور عرب به مانند دوران دفاع مقدس آماده دفاع و جانفشانی در راه انقلاب و میهن اسلامی هستند.

آقای شمخانی افزود : آمریکا و رژیم صهیونیستی داعش را به وجود آوردند که متاسفانه بخشی از جهان اسلام در مقابل جنایات آنها ساکت و برخی حمایت می کنند و کشور سوریه را نیزکه حامی و جبهه مقدم در مقابل استکبار و رژیم صهونیستی است  به کشوری ناامن تبدیل کردند.

وی گفت : جمهوری اسلامی ایران با عزت و افتخار از مردم مظلوم از جمله  فلسطین ، یمن ، عراق وسوریه  به نام اسلام دفاع می کند .

دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین با اشاره به مشکلات استان خوزستان افزود : این مشکلات ازجمله اشتغال به علت جنگ و از بین رفتن بیشتر زیر ساخت های استان در دوران جنگ تحمیلی به وقوع پیوست و باید با همدلی ،  وحدت و برنامه ریزی روند توسعه این استان را تسریع کنیم.

در این مراسم نمایندگان مردم استان درمجلس  خبرگان  رهبری ، استاندار خوزستان ، مسئولان کشوری و لشکری ، خانواده معظم شاهد ، ایثارگران و گروههای مختلف مردم و عشایرغیور حضور داشتند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =