آزادکاران ایران قبل از آغاز فینال امروز قهرمان آسیا شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان زودهنگام آسیا شد.

ایران با توجه به فینالیست شدن سه ملی پوش خودش قبل از برگزاری رقابت های فینال عنوان قهرمانی را از آن خودش کند.

با کسب دو مدال طلای خوشرنگ دیگر برای تیم ملی جوان ایران ، کشتی ایران قهرمان آسیا شد. شاگردان رسول خادم که در شب اول بازی ها دو مدال طلا گرفته بودند در شب دوم هم توانستند توسط یاراحمدی و محمدیان به مدال طلا برسند و قهرمان آسیا باشند. نکته مسابقات کشتی قهرمانی آسیا بی شک طلایی شدن پسر چهره محبوب کشتی بعد از انقلاب ایران یعنی عسکری محمدیان بود. پسری که در وزن 96 کیلوگرم امید به رقابتی تاریخی بین او و رضا یزدانی را برای علاقمندان به کشتی زنده نگه می دارد. عسکری محمدیان پدر محمد حسین ، در دو المپیک 1988 و 1992 دو مدال طلای نقره المپیک برای ایران گرفت و اولین فینالیست بعد از انقلاب ورزش ایران بوده است.

برای ایران در این رقابت‌ها مسعود اسماعیل‌پور در وزن 65 کیلوگرم، پیمان یاراحمدی در وزن 74 کیلوگرم، علیرضا کریمی در وزن 86 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شدند.

بهنام احسان‌پور و کمیل قاسمی نمایندگان اوزان 61 و 125 کیلوگرم نیز به مدال نقره دست یافتند و یونس سرمستی نماینده سبک وزن ایران به مدال برنز وزن 57 کیلوگرم رسید.

سعید داداش‌پور آزادکار وزن 70 کیلوگرم ایران تنها کشتی‌گیری بود که به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده از حضور در مسابقات کناره‌گیری کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
    5 0
    افتخار ما ساروی ها