۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۶
مرگ خاموش کارگر ۱۵ ساله در اعماق چاه

مهر نوشت:

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گرفتار شدن ۲ کارگر در داخل چاه فاضلاب در جنوب تهران خبر داد.
سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  گفت: ظهر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه گرفتار شدن ۲ کارگر در داخل چاه فاضلاب در اتوبان بهشت زهرا(ُس) محله قدیمی حاج موسی مطلع و بلافاصله ۲ ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: آتش نشان‌ها پس از حضور در محل مشاهده کردند در یک کارگاه تولید مواد غذایی کارگران مشغول حفر یک حلقه چاه بودند که به دلیل نزدیک بودن این چاه با چاه فاضلاب قدیمی کارگاه ناگهان دیواره ۲ چاه ترک می‌خورد و محتویات چاه فاضلاب وارد چاه جدید می‌شود.

ملکی افزود: یک کارگر ۱۵ ساله که در حال حفاری بود،‌ گرفتار می‌شود و کارگر دوم نیز که در بالای چاه در حال تخلیه خاک چاه بود، با مشاهده این صحنه به کمک کارگر محبوس شده می‌رود که وی نیز گرفتار می‌گردد.

وی اذعان داشت: آتش نشان‌ها با خارج کردن این دو کارگر ۱۵ و ۴۵ ساله و ایمن سازی محل حادثه ، عملیات خود را در ساعت ۱۳:۰۵ دقیقه به پایان رساندند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، متاسفانه کارگر ۱۵ ساله به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داد و کارگر دیگر برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =